آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مهندسی » دانلود نرم افزار PVSOL premium 2024 R3 شبیه سازی سیستم های فتوولتائیک برای ویندوز

دانلود PVSOL premium برای ویندوز

PVSOL premium نرم افزاری حرفه ای و پویا برای شبیه سازی سه بعدی و آنالیز سیستم های فوتوولتایی در ترکیب با سیستم های دیگر می باشد. از این نرم افزار می توانید برای آنالیز باتری ماشین ها و بسیاری دیگر استفاده کنید. این اپلیکیشن امکان طراحی مدل های مدرن و پیچیده را در کمترین زمان ممکن به شما می دهد. این نرم افزار دارای ابزار متعددی بریا طراحی و شبیه سازی می باشد. با این نرم افزار می توانید انواع سیسم های رایج را در قالب سه بعدی شبیه سازی کنید. قادر به محاسبه shading بر اساس اشیاء سه بعدی هستید.

با این اپلیکیشن قادر به محاسبه مصرف، طراحی فضای باتری، ماشین های الکترونیکی و بسیاری دیگر هستید. این اپلیکیشن در حال حاضر دارای 20 هزار مدل در دیتابیسش می باشد. 4700 معکوس کننده، و 1400 باتری و محصولات دیگری را در این برنامه خواهید یافت. این اپلیکیشن به شکل منظم بروزرسانی می شود و دیتابیس آن گسترده تر می گردد. در PVSOL premium 2021 قادر به تهیه گزارش های با کیفیت ای خواهید بود. نمودار مدارها را می توانید با سیستم های ایمنی لازم طراحی کنید و آن ها را در اختیار کارفرمایانتام بگذارید. ساختن اشیاء با سرعت بالایی انجام می شود. دیتای تغییرات وضعیت آب و هوایی در برنامه وجود دارد. این اطالعات از ایستگاه های معتبر جمع آوری شده است.


دانلود PVSOL premium

✅ نام نرم افزار PVSOL premium ❤️ تعداد دانلود 603
⭐نسخه نرم افزار 2024 R3 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 490 مگابایت

ویژگی های نرم افزار PVSOL premium


- اضافه کردن مدل های سه بعدی

- طراحی مدارهای پیچیده

- آنالیز روی سیستم های سه بعدی

- بهینه سازی اتصال بین مدل ها

- دارای دیتابیس آنلاین

- بررسی مصرف سیستم

- طراحی وسایل نقلیه الکترونیکی

- نمایش گزارشی جامع و مناسب

تصاویری از محیط نرم افزار PVSOL premium 2021 :

دانلود PVSOL premium برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

-Currently PV*SOL requires Microsoft Windows as the operating system with the latest service packs. At least Windows 7 is required.
-A DirectX compatible graphics card is required.
-PV*SOL requires resources such as processor time, RAM and hard disk space to store temporary files. Depending on the size of the project, these requirements vary and are difficult to quantify.
-An internet connection is required.

پسورد فایل :
کپی