آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مهندسی » دانلود و نصب Bentley RAM Elements 23.00.00.196 طراحی و تحلیل سازه‌ های ساختمانی

دانلود Bentley RAM Elements

با استفاده از Bentley RAM Elements ، مهندسان و طراحان سازه می توانند انواع سازه های ساختمانی از جمله سیستم های بتنی، فولادی، چوبی و سیستم های ترکیبی را طراحی و تحلیل کنند. آن ها می توانند تیرها، ستون ها و دیوارهای باربر را بهینه سازی و ارزیابی کنند و نیز پاسخ دینامیکی سازه ها را در مقابل بارهای زلزله و بارهای دینامیکی دیگر بررسی کنند.
 علاوه بر این، Bentley RAM Elements امکان تحلیل و طراحی سازه های پیچشی و خمشی در سازه های بتنی و فولادی را فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار، مهندسان می توانند گزارشات جزئیات طراحی و تحلیل سازه ها را ایجاد کرده و مستندسازی کاملی انجام دهند. این نرم افزار ابزاری قدرتمند است که به مهندسان و طراحان سازه امکان می دهد تا بهبود عملکرد و بهینه سازی سازه ها را با اطمینان انجام دهند.
نرم افزار Bentley RAM Elements یک ابزار قدرتمند برای طراحی و تحلیل سازه های ساختمانی است. این نرم افزار به مهندسان عمران، سازه و طراحان سازه کمک می کند تا سازه های مختلف را بررسی و بهینه سازی کنند.


دانلود Bentley RAM Elements

✅ نام نرم افزارBentley RAM Elements❤️ تعداد دانلود64
⭐نسخه نرم افزار23.00.00.196🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 8 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل1.2 گیگابایت

قابلیت های Bentley RAM Elements


- تحلیل و طراحی سیستم های سازه ای: شامل سیستم های بتنی، فولادی، چوبی و سیستم های ترکیبی است. با استفاده از این ابزار ، می توانید سازه های خمشی، برشی و کششی را بررسی و طراحی کنید. دانلود Tekla Structures و دانلود Autodesk Navisworks Manage و دانلود Altair SimSolid و دانلود Altair SimLa و دانلود ایتبس CSI ETABS و CSI SAP2000 از دیگر نرم افزار های مرتبط می باشد.

- طراحی و ارزیابی تیرها، ستون ها و دیوارهای باربر: نرم افزار امکانات قدرتمندی برای طراحی تیرها، ستون ها و دیوارهای باربر در سازه های بتنی و فولادی فراهم می کند. همچنین، می توانید تحلیل برشی و مقاومت برشی تیرها و ستون ها را انجام دهید.

- بررسی پاسخ دینامیکی: با استفاده از Bentley RAM Elements، می توانید پاسخ دینامیکی سازه ها را در برابر بارهای زلزله و بارهای دینامیکی دیگر بررسی کنید. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا ارزیابی و بهبود عملکرد سازه در مواجهه با شرایط زلزله را انجام دهید.


Bentley RAM Elements


- تحلیل و طراحی پیچشی و خمشی: این نرم افزار امکانات کاملی برای تحلیل و طراحی سازه های پیچشی و خمشی را فراهم می کند. می توانید تراکم جانبی و اثرات خمشی را در سازه های بتنی و فولادی مدل سازی کنید.

- ارائه گزارشات و مستندسازی: Bentley RAM Elements امکان ایجاد گزارشات و مستندسازی جزئیات طراحی و تحلیل را فراهم می کند. می توانید گزارشات شفاف و قابل فهمی را از نتایج طراحی و تحلیل سازه ها تولید کنید.


آموزش نصب و فعال سازی Bentley RAM Elements 


1 - نرم افزار را نصب کرده ولی باز نکنید.
2- محتویات پوشه Patch همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.
3 - فایل Patch را با کلیک راست Run as administrator باز کرده و دکمه Patch کلیک کنید. با اطلاعات زیر فایل پچ را باز کنید


Name: lavteam.org
 Password :  A833BF07-97050717-CFE3D1D6-53F4F023


4 - تمام 

- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

- Operating System requirements
Supported Windows 8.1 Professional 64-bit, Windows 10 Pro 64-bit
Recommended: Windows 10 Professional 64-bit (all with latest updates applied)

- Internet Connection
For the Subscription Entitlement Service (SES) Licensing used in all RAM and STAAD CONNECT Edition software an internet
connection is required. A license file can be reserved and copied to a machine in the rare case where no internet connection is allowed.

- Graphics card
Bentley strongly recommends avoiding onboard graphics chips in favor of a discrete GPU from the nVidia GeForce or Quadro range with at least 128-bit bus and 1 GB of RAM,or equivalent solution from AT l/AMD.

- Processor

While some of the solvers in our structural products can utilize multiple processors, most product routines utilize one processor at a time.
Consequently, processor clock speeds are more important than the number of processors for performance. One of our solvers in RAM products uses Intel-provided technology,which only works on Intel brand processors. Alternative solvers stillwork with AMO or other processors.

- Hard Disk
At least 2 GB free space on the partition where the Windows is installed, and 2 GB free space on the partition where projects are saved.
Large projects may require significantly more space.

- Random Access Memory (RAM)

Recommended: at least 4 GB. Large projects may require more.

- Video modes
Required: 1024 x 768 pixels, 32-bit color palette
Recommended: 1920 x  1080 pixels,32-bit color palette

پسورد فایل :
کپی