آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مهندسی » دانلود و نصب Tekla Structures 2024 SP1 نرم افزار طراحی و مدل‌ سازی سازه‌

دانلود Tekla-Structures

Tekla Structures یک نرم افزار قدرتمند برای طراحی و مدل سازی سازه های فلزی است. این نرم افزار توسط شرکت Tekla Corporation توسعه داده شده و ابتدا با نام Xsteel معروف بوده است. این نرم افزار برای مهندسان سازه و طراحان فلزی بسیار مفید است و قابلیت های زیادی برای طراحی، تجزیه و تحلیل و ساختاردهی سازه های فلزی ارائه می دهد.

Tekla Structures قدرتمندترین نرم افزار در زمینه طراحی و مدل سازی سازه های فلزی است و در صنعت ساختمانی و عمرانی بسیار پرکاربرد است. از این نرم افزار برای طراحی سازه های بزرگ مانند پل ها، ساختمان های فلزی، مخازن و تاسیسات صنعتی استفاده می شود.


دانلود Tekla Structures

✅ نام نرم افزارTekla Structures❤️ تعداد دانلود299
⭐نسخه نرم افزار2024 SP1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل3.11 گیگابایت

مهمترین قابلیت های Tekla Structures


مدل سازی سه بعدی : این نرم افزار به شما اجازه می دهد سازه ها را به صورت سه بعدی مدل سازی کنید. شما می توانید قسمت های مختلف سازه را ایجاد و ترکیب کنید و ارتباطات و اتصالات را به صورت دقیق مشخص کنید. 
- تحلیل سازه : با استفاده از Tekla Structures می توانید تحلیل استاتیکی و دینامیکی سازه ها را انجام داده و بارها و تنش های ناشی از آن ها را بررسی کنید. 
- طراحی و مهندسی اتصالات: این نرم افزار به شما امکان طراحی دقیق و مهندسی اتصالات مختلف سازه های فلزی را می دهد. شما می توانید اتصالات بولتی، جوشی و ریوت ها را مدل سازی و تحلیل کنید. 
- برنامه ریزی ساخت و نظارت بر پروژه : Tekla Structures به شما امکان می دهد برنامه ریزی دقیق ساخت سازه را انجام دهید و نظارت کنید. همچنین می توانید اطلاعات مربوط به پروژه را به صورت جامع و دقیق در این نرم افزار مدیریت کنید.

- انتقال داده بین نرم افزارها: Tekla Structures قابلیت انتقال داده و همکاری با سایر نرم افزارهای مهندسی مانند نرم افزارهای تحلیل سازه و نرم افزارهای BIM را داراست. این قابلیت به مهندسان امکان می دهد تا در یک محیط یکپارچه و هماهنگ، اطلاعات مدل سازی شده را بین نرم افزارهای مختلف به اشتراک بگذارند و از امکانات هر نرم افزار بهره ببرند. دانلود Altair SimSolid و دانلود Altair SimLa و دانلود ایتبس CSI ETABS و CSI SAP2000 از دیگر نرم افزار های مرتبط می باشد.


Tekla Structures


- تولید نقشه ها و دستورالعمل های ساخت: با استفاده از Tekla Structures، می توانید نقشه های ساخت دقیق و جامع را برای تولید و ساخت سازه های فلزی ایجاد کنید. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا دستورالعمل های ساخت را به صورت دقیق و کامل برای تیم ساخت ارائه دهید و تولید را بهبود بخشید.

- مدیریت اطلاعات پروژه: Tekla Structures امکان مدیریت جامع اطلاعات پروژه را فراهم می کند. شما می توانید اطلاعات مربوط به مواد استفاده شده، مقادیر تخمینی مصرف، زمانبندی پروژه و سایر اطلاعات مدیریتی را در این نرم افزار ذخیره و مدیریت کنید.

- تطبیق با استانداردها: Tekla Structures قابلیت تطبیق با استانداردها و مقررات مربوط به طراحی و ساخت سازه های فلزی را داراست. این نرم افزار قادر است استانداردهای ملی و بین المللی را در طراحی و محاسبه ها در نظر بگیرد و اطمینان حاصل کند که سازه های طراحی شده با مقررات مطابقت دارند.


آموزش نصب و فعال سازی Tekla Structures


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید .

2 - وارد پوشه Enviroments محیط مورد نیاز خود را نصب کنید. ( این فایل شامل زبان انگلیسی آمریکایی می باشد )

3 - پوشه tekla_server موجود در پوشه Crack را در درایو C کپی کنید و سپس فایل server_install.bat را با کلیک راست Run as Administrator اجرا کنید. 

3 - فایل های Tekla.Account.Identity و TeklaStructures_application موجود در پوشه Crack ( همراه فایل دانلود شده را ) را مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

4 - نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره مربوط به لایسنس نرم افزار، گزینه Use Your on-premises license server را انتخاب کنید و مقدار 127.0.0.1 را در قسمت خالی وارد کنید و Ok کلیک کنید.

4 - ویندوز را ریستارت کنید و تمام !


لیست دانلود سیستم مورد نیاز


Operating system
Recommendation   : Windows 11 or Windows 10 (64-bit)
Best performance :  Windows 11 or Windows 10 (64 bit)

Memory
Recommendation   : 16+ GB
Best performance : 32+ GB

Hard disk
Recommendation  : 1 TB, SSD
Best performance: 2TB, PCIe NVMe M.2 SSD

Processor
Recommendation  : Intel® Core™ i7 CPU 3 GHz or higher, or equivalent AMD
Best performance : Intel® Core™ i9 CPU 4 GHz or higher, or equivalent AMD

Graphics card*
Recommendation : Two monitor support, such as NVIDIA GeForce RTX 2060/2080
Best performance : Two monitor support, such as RTX 3000 -series (3080/3090) or newer

Monitors
Recommendation   : Two 27 inch 2560x1440
Best performance : 43 inch 4K or two 30 inch 2560x1600

Backup equipment
Recommendation   : External hard drive
Best performance : External hard drive with scheduled backups

Network adapter
Recommendation   : 100 Mbit/s IPv4 or IPv6
Best performance : 1 Gbit/s IPv4 or IPv6

پسورد فایل :
کپی