آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » فایل و دیسک » دانلود برنامه تبدیل فوری پارتیشین های FAT32 و NTFS با نصب Macrorit NTFS to FAT32 Converter 2.0.2

دانلود Macrorit NTFS to FAT32 Converter برای ویندوز

Macrorit NTFS to FAT32 Converter نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت هارد می باشد که با آن می توانید ntfs را به fat32 تبدیل کنید. اگرچه تبدیل کردن fat32 به ntfs کار نسبتا ساده ای است، اما برعکس آن چندان راحت نیست. پارتیشن هایی که بیشتر از 32 گیگابایت فضا دارند، یا دارای اطلاعات حیاتی هستند در طول عملیات تبدیل می توانند دردسر ساز شوند.

Macrorit NTFS to FAT32 Converter قادر است پارتیشن های شما را به شکل امن و بدون از دست دادن اطلاعات با سرعت بالا تبدیل کند. این اپلکییشن قادر به فرمت کردن ntfs به fat32 با سرعت بسیار بالایی می باشد. تمامی عملیات به گونه ای انجام می شود که اطلاعات شما در طول عملیات تبدیل حفظ شود و از دست نرود. این اپلیکیشن از ویندوز xp به بعد پشتیبانی ی کند و قادر به استفاده از آن روی ویندوز سرورها نیز هستید. Macrorit NTFS to FAT32 Converter اکنون از ویندوز 10 به شکل کامل پشتیبانی می کند. باگ های گزارش شده نسخه های قبلی برطرف شده است. اکنون بدون هیچ محدودیتی می توانید فایل های خود را تبدیل کنید. این نرم افزار قادر به فشرده سازی یا از حالت فشرده خارج کردن فایل ها با سرعت بالاست. می توانید با این برنامه فایل های رمزگذاری شده را از حالت رمزگذاری شده خارج کنید. Macrorit NTFS to FAT32 Converter از فضاهای پویا نیز پشتیبانی می کند.


دانلود Macrorit NTFS to FAT32 Converter

✅ نام نرم افزارMacrorit NTFS to FAT32 Converter❤️ تعداد دانلود669
⭐نسخه نرم افزار2.0.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل9 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Macrorit NTFS to FAT32 Converter :


- تبدیل کردن ntfs به fat32

- حفاظت از اطلاعات حین عملیات تبدیل

- سرعت بسیار بالا

- برداشتن محدودیت های موجود در تبدیل فایل ها

- حل شدن باگ های نسخه های قبلی

- از حالت رمزگذاری خارج کردن اطلاعات

- رابط کاربری ساده

پسورد فایل :
کپی