آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » فایل و دیسک » دانلود و نصب Disk Storage Low Level Format Pro 7.0 برنامه فرمت هارد دیسک بدون امکان بازیابی

دانلود Disk Storage Low Level Format برای ویندوز

Disk Storage Low Level Format Pro نرم افزاری حرفه ای می باشد که قادر به فرمت کردن سطح پایین، درست مانند آن چه که در کارخانه ها انجام می شود می باشد. این نرم افزار، مانند اپلیکیشن های مشابه که تنها با صفر دیسک را پر می کنند نیست، بلکه قادر آزاد کردن پتانسیل و ظرفیت کامل دیسکتان است.

در صورتی که درایوتان آسیب دیده است و بد سکتور های مختلفی در آن پیدا می شود، با Disk Storage Low Level Format Pro می توانید آن را بهینه سازی کنید و داده های خود را بدون مشکل روی آن بنویسید. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این برنامه، تمام اطلاعات قابل مشاهده و حتی آن هایی که از دید پنهان هستند کامل پاک می شوند و امکان بازیابی آن ها به هیچ وجه وجود نخواهد داشت. با این نرم افزار می توانید جزئیات سخت افزار خود را نیز مشاهده نمایید. البته می توانید از این برنامه به منظور پاک سازی سریع اطلاعات نیز استفاده کنید. با این ویژگی قادر به پاک کردن mbr، partition flag و ... هستید. ویژگی های متنوعی در اختیار شما قرار می گیرد، به عنوان مثال می توانید دیسک هایی را فرمت کنید که حتی توسط ویندوز تشخیص داده نمی شوند. اهمیتی ندارد که دیسک ها corrupt شده باشند یا نه این برنامه قادر به فرمت کردن آن ها با سرعت مناسبی می باشد. .دانلود Delete.On.Reboot و . دانلود WipeFile و دانلود Remo Drive Wipe از دیگر برنامه های حذف کامل اطلاعات بدون امکان بازیابی می باشند.

ویژگی های نرم افزار Disk Storage Low Level Format Pro


- فرمت سطح پایین

- فرمت کاملا امن دیسک

- فرمت سریع اطلاعات

- تعمیر کردن سخت افزار های آسیب خورده

- پشتیبانی از پارتیشن fat32

- ایجاد کردن دیسک بازیابی اطلاعات

- تشخیص دادن انواع فایل سیستم ها

- فرمت دیسکی که توسط ویندوز تشخیص داده نمی شود

تصاویری از محیط نرم افزار Disk Storage Low Level Format Pro :

دانلود Disk Storage Low Level Format برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی