آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » آموزش زبان » دانلود RoseMedical Pronunciation Coach 2.6.0 یادگیری تلفظ لغات زبان انگلیسی برای ویندوز

دانلود RoseMedical Pronunciation Coach برای ویندوز

RoseMedical Pronunciation Coach به شما امکان یادگیری تلفظ بیش از 21 هزار لغت و صدا را می دهد. این صداها و کلمات بر اساس حروف الفبا، صامت ها، و حروف صدادار می توانند مرتب شوند. شما می توانید کلمات و صداهایی که می خواهید تمرین کنید را به راحتی بیابید. علاوه بر این می توانید لیست دلخواه خود را از کلماتی که بلد نیستید بسازید و با آن ها تمرین کنید. تلفظ درست کلمات؛ بدون یاد گرفتن نحوه تلظ تک تک صداهای یک زبان کار دشواری است. این برنامه به شما کمک میکند چنین مشکلاتی را پشت سر بگذارید. کار کردن با این برنامه آسان است. می توانید تلفظ تمام صداهای زبان انگلیسی را بیابید و نحوه ترکیب کردن آن ها برای تلفظات لغات یا جملات را در سریع ترین زمان ممکن بیاموزید. تلفظ های خود را ضبط کنید و آن ها را با تلفظ های برنامه مقایسه کنید تا از میزان پیشرفت خود با خبر شوید.

این نرم افزار صداها را به شکل موج در قالب گرافیکی به شما نشان می دهد تا بیشتر با شدت و طول هر صدا آشنا شوید. RoseMedical Pronunciation Coach محیط بسیار ساده ای دارد که هر کسی می تواند با آن کار کند و مهارت های گفتاری خود را بهبود بخشد. کافیست بر روی play بزنید تا صدای دلخواه شما پخش شود و نحوه گفتن آن را بیاموزید. با تصویر از دهان؛ آموزش ها به  شکل بهتری صورت می گیرند و هجا کردن لغات را راحت تر خواهید آموخت. دانلود Language Learning - busuu و دانلود رزتا استون اندروید و Rosetta Stone کامپیوتر از دیگر نرم افزارهای آموزش زبان می باشد.

ویژگی های نرم افزار RoseMedical Pronunciation Coach


- رابط کاربری دوستانه و سر راست

- پوشش بیش از 21 هزار لغت

- نشان دادن تلفظ هر صدا به شکل جداگانه

- جست و جوی پیشرفته

- امکان مرتب کردن بر اساس حروف الفبا؛ صامت ها و ...

- به کار بردن تکنولوژی پیشرفته برای امتیاز دهی به تلفظ شما

- نشان دادن نحوه هجا کردن لغات

- یاد دادن تلفظ جملات به شکل کلی

- بهبود مهارت گفتاری به شکل قابل توجه

تصاویری از محیط نرم افزار RoseMedical Pronunciation Coach :


دانلود RoseMedical Pronunciation Coach برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی