آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود Abelssoft Easy PDF 2024 5.0.516170 برنامه ترکیب و ادغام چند فایل پی دی اف با هم

دانلود Abelssoft Easy PDF برای ویندوز

Abelssoft Easy PDF با این اپلیکیشن می توانید به راحتی چندین فایل pdf را با یک دیگر ترکیب کنید، صفحات خاص دلخواه خود را حذف کنید، یا صفحات دلخواه خود را استخراج کنید. این کارها را با چند کلیک ساده موس می توانید انجام دهید. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که کار کردن با آن آسان باشد و کاربران مجبور نباشند در بین منوهای پیچیده به دنبال ابزار دلخواه خود بگردند. فایل های pdf را می توانید بکشید و درون محیط این برنامه بیاندازید. ترکیب شدن فایل ها با سرعت بالایی انجام می شود. با این اپلیکیشن قادر به حذف صفحات غیر ضروری فایل pdf خود خواهید بود. با این اپلیکیشن می توانید فایل های pdf مستقل خود را بسازید و به آن صفحات دلخواهتان را اضافه کنید.

Abelssoft Easy PDF حجم کمی دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. با کلیک بر روی import pdf هم می توانید فایل های pdf خود را به برنامه اضافه کنید. تصویر بند انگشتی صفحات فایل pdf شما در برنامه قابل مشاهده می باشد. در خود Abelssoft Easy PDF قادر به ساخت فایل های pdf جدید نیز هستید. می توانید صفحات دلخواه فایل موجود دلخواه خود را انتخاب کنید. Abelssoft Easy PDF طراحی کاملا مدرنی دارد که کار کردن با آ« را لذت بخش می کند.


دانلود Abelssoft Easy PDF

✅ نام نرم افزارAbelssoft Easy PDF❤️ تعداد دانلود1184
⭐نسخه نرم افزار2024 5.0.51617🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز xp به بالا🔆 حجم فایل8 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Abelssoft Easy PDF


- ترکیب کردن فایل های pdf با یک دیگر

- رابط کاربری مدرن و ساده

- حذف کردن صفحات پی دی اف

- ساختن فایل های pdf جدید

- اضافه کردن صفحات دلخواه به pdf

- مشاهده تصویر بندانگشتی صفحات pdf

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار Abelssoft Easy PDF :


دانلود Abelssoft Easy PDF برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی