آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود Windows10Pdf Print to PDF Toolkit Pro 3.0.0.566 مدیریت پرینت فایل ها در ویندوز

دانلود Windows10Pdf برای ویندوز

Windows10Pdf نرم افزاری قدرتمند می باشد که ویژگی های پیش فرض Microsoft print را از جنبه های مختلف بهبود می دهد. به عنوان مثال این اپلیکیشن چندین نوع صفحه جدید با سایز های اختصاصی به نرم افزار مایکروسافت اضافه می کند که در حالت معمول در دسترس نیستند. علاوه بر این، Windows10Pdf امکان نادیده گرفتن دیالوگ save as pdf را فراهم می کند و مستقیما فایل های pdf را ذخیره می کند. می توانید از اطلاعات متای فایل های pdf تان خروجی بگیرید. رزولوشن عکس های موجود در فایل های pdf را کاهش دهید تا حجم فایلتان کمتر شود.

علاوه بر این قادر به تغییر دادن قالب pdf و حالت نمایش صفحه برای جذب کردن مخاطب خود هستید. این نرم افزار امکان تبدیل کردن عکس ها به فایل های pdf را به وجود می آورد. می توانید صفحات وب را به pdf به شکل گروهی تبدیل کنید. امکان تبدیل کردن فایل های word, excel, powerpoint و بسیاری دیگر به فایل های pdf وجود دارد. حتی از فرمت های dwg و dxf نیز پشتیبانی می شود. Windows10Pdf به شکل خودکار فایل های pdf شما را در فولدری مشخص قرار می دهد. می توانید فایل هایی که این برنامه تولید می کند را از طریق های مختلف به اشتراک بگذارید. امکان مخافظت از فایل ها با پسورد وجود دارد.

ویژگی های نرم افزار Windows10Pdf :


- مدیریت کردن دسترسی های کاربر

- اضافه کردن پسورد به فایل

- جلوگیری از پخش شدن اطلاعات موجود در پی دی اف

- تبدیل کردن گروهی فایل ها

- پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت ها

- تنظیم کردن رزولوشن فایل ها

- تعمیر کردن فایل های آسیب دیده

تصاویری از محیط نرم افزار Windows10Pdf :

دانلود Windows10Pdf برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی