آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.0.5 Status Save To Gallery ذخیره استاتوس در گالری برای اندروید

دانلود Status Save To Gallery برای اندروید

Status Save To Gallery کافیست این برنامه را باز کنید تا تمام status ها را ببینید و آن ها را در گالریتان با یک کلیک ذخیره کنید. این اپلیکیشن امکان مشاهده تمام استاتوس ها را با یک کلیک به شما می دهد. Status Save To Gallery تمام نیازهای شما را یک جا برآورده می کند. می توانید استاتوس های کاری و معمولی را ببینید و تمام آن ها را ذخیره کنید. می توانید چند مورد انتخاب کنید و تمام آن ها را همزمان ذخیره کنید. می توانید استاتوس ها را حتی بدون ذخیره کردن، با دیگران به اشتراک بگذارید و ریپوست کنید. علاوه بر این قادر به تنظیم کردن عکس به عنوان والپیپر یا عکس پروفایلتان هستید. اشتراک گذاری sttus ها در رسانه های اجتماعی به راحتی انجام می شود.

status هایی که نمیخواهید را به راحتی حذف کنید و آن ها را مدیریت نمایید. محل فولدر ذخیره سازی اطلاعات را می توانید تغییر دهید. امکان ذخیره کردن یا حذف کردن همزمان چند status وجود دارد. کار کردن با برنامه آسان است. در صفحه help برنامه از جهات مختلف راهنمایی خواهید شد. می توانید بین تمام status ها swipe کنید. گزینه حذف را می توانید فعال یا غیر فعال کنید. امکان مدیریت کردن تمام status هایی که دانلود کرده اید وجود دارد. Status Save To Gallery بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Status Save To Gallery


- کم حجم و جمع جور

- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- امکان ذخیره کردن مستقیم status ها در گالری

- چک کردن دوستان و استوری ها

- مشاهده آسان تمام status ها

- امکان ریپوست کردن بدون ذخیره کردن اطلاعات

- مدیریت تمام status ها

- نمایش status ها به شکل شبکه ای

تصاویری از محیط نرم افزار Status Save To Gallery :


دانلود Status Save To Gallery برای اندروید  دانلود Status Save To Gallery برای اندروید  دانلود Status Save To Gallery برای اندروید  دانلود Status Save To Gallery برای اندروید  دانلود Status Save To Gallery برای اندروید


پسورد فایل :
کپی