آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود نرم افزار Authorsoft PDF Snipping Tool 5.0 نصب برنامه برس بخشی از فایل پی دی اف

دانلود Authorsoft PDF Snipping Tool برای ویندوز کامپیوتر

Authorsoft PDF Snipping Tool نرم افزاری قدرتمند برای استخراج عکس ها و متن ها از فایل های pdf می باشد. می توانید تصویری از کل یک صفحه پی دی اف تهیه کنید. عکس ها را می توانید برش بزنید و در پنجره دیگری کپی کنید. امکان ذخیره سازی تصاویر در فرمت های مختلفی از جمله png, gif, jpg, bmp یا tiff وجود دارد. از فایل های متنی نیز پشتیبانی می شود و امکان ارسال کردن فایل هایتان را توسط ایمیل و سایر اپلیکیشن ها دارید.

Authorsoft PDF Snipping Tool می تواند به عنوان ابزاری مناسب برای استخراج مکان های دلخواه برشمرده شود. سایز مستطیلی که می خواهید استخراج کنید قابل تغییر دادن و شخصی سازی است. این اپلیکیشن هم با سیستم های 32 بیتی و هم سیستم های 64 بیتی سازگار است و می توانید آن را روی ویندوز 10 نیز بدون مشکل نصب کنید. فایل های pdf خود را به سایر فرمت ها تبدیل کنید. محتوای خود را به راحتی به اشتراک بگذارید. این نرم افزار رابط کاربری ساده و دوستانه ای دارد. فایل پی دی اف شما درون برنامه نشان داده می شود. سپس می توانید مستطیلی دور ناحیه ای که می خواهید متن یا عکس آن استخراج شود ایجاد کنید و سپس با انتخاب یکی از سه گزینه ای که برنامه نشان می دهد، محتوای مورد نظر خود را استخراج کنید و به اشتراک بگذارید.

ویژگی های نرم افزار Authorsoft PDF Snipping Tool :


- ذخیره سازی با فرمت های تصویری متنوع

- بزرگ یا کوچک کردن ناحیه کپی

- کپی کردن کل صفحه یک پی دی اف

- ارسال کردن محتوای کپی شده به دیگران

- ذخیره سازی با فرمت متنی

- سازگار با سیستم های 32 و 64 بیتی

- پشتیبانی از فایل های html

پسورد فایل :
کپی