آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » برنامه نویسی » دانلود Active Query Builder Free Edition 1.30.4 برنامه ایجاد کوئری های پیشرفته برای دیتابیس

دانلود Active Query Builder برای ویندوز

Active Query Builder یک query builder component suite برای دلفی و سی پلاس پلاس است که به شما امکان می دهد کوئری های پیچیده ای که حاوی union ها و ساب کوئری ها هستند را بدون زحمت بنویسید. این برنامه رابط کاربری گرافیکی مناسبی عرضه می کند که کار های شما را به شکل قابل توجهی راحت می کند. این برنامه را می توانید با اپلیکیشن خودتان به راحتی همگام سازی کنید. تنها به تنظیم کردن چند ویژگی، یا نوشتن چند خط کد نیاز خواهید داشت. این نسخه از برنامه اگرچه دارای هیچ محدودیتی در ویژگی ها نیست، با این حال تنها از ANSI-92 SQL dialect پشتیبانی می کند. با این برنامه می توانید داده های حجیم و پیچیده ای که نیاز دارید را از دیتابیستان با سرعت بیشتری دریافت کنید.

این اپلیکیشن امکان انتخاب داده ها با دقت بسیار بالایی را فراهم می کند. می توانید فیلترهای دلخواه خود را برای فیلد های دیتابیستان تعیین کنید تا با ایجاد کوئری، تنها اطلاعاتی که به آن ها علاقه مند هستید را مشاهده کنید. امکان تغییر دادن ترتیب نمایش داده ها، و محاسبه میانگین و ... برای مجموعه ای از داده ها وجود دارد. وصل کردن برنامهب ه دیتابیس کار آسانی می باشد. این برنامه ویژگی های متنوعی را در اختیار شما می گذارد که حتی در کارهای شرکتی و پیچیده نیز بتوانید کارهای خود را پیش ببرید.

ویژگی های نرم افزار Active Query Builder


- برطرف کردن مشکلات جزئی سینتکس

- وصل کردن برنامه به دیتابیس

- رابط کاربری گرافیکی

- مناسب برای برنامه نویسان و ادمین های دیتابیس

- فیلتر گذاری بر روی داده ها

- ایجاد کوئری های بسیار پیچیده

- آنالیز و تحلیل کردن داده ها

- گرفتن اطلاعات از دیتابیس با سرعت بالا

- همگام سازی دیتابیس با برنامه در عرض چند دقیقه

تصاویری از محیط نرم افزار Active Query Builder :


دانلود Active Query Builder برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی