آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » برنامه نویسی » دانلود و نصب Actual Installer Pro+ 8.4.0 برنامه ساخت نصب کننده برای اپلیکیشن ها

دانلود Actual Installer Pro برای ویندوز

Actual Installer Pro اگر به دنبال نرم افزاری ساده اما در عین حال قدرتمند هستید، این اپلیکیشن را از دست ندهید. ابزار حرفه ای این برنامه امکان ساخت اپلیکیشن های قابل نصب مطمئن و آماده توزیع را به شما می دهد. کار ساخت اینستالر با سرعت بالا و آسانی انجام می شود. دیگر نیازی نیست به شکل دستی اسکریپت نویسی بیاموزید و installer های اپلیکیشن هایتان را خودتان نصب کنید. این برنامه این کار را برای شما انجام می دهد. کافیست فرم های ضروری را پر کنید و آن ها را به فایل های program بچسبانید. باقی کارها را این اپلیکیشن برای شما انجام می دهد.

این اپلیکیشن ابزار های پیشرفته ای در اختیار شما قرار می دهد. هم از سیستم های 32 بیتی و هم از سیستم های 64 بیتی به شکل کامل پشتیبانی می شود. با این برنامه حتی می توانید installer های چند زبانه طراحی کنید. امکان شخصی سازی کردن دیالوگ ها، تغییر دادن رجیستری، تعیین کردن پیش نیازهای لازم باری نصب و ... وجود دارد. Actual Installer Pro از اجرا کردن فرمان های اختصاصی، رجیستر کردن فونت ها، همراه کردن فایل های دلخواه و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. تمام اطلاعات شما در یک فایل exe فشرده شده و جمع و جور کامپایل می شود که می توانید با دیگران به اشتراک بگذارید.

ویژگی های نرم افزار Actual Installer Pro :


- تولید نصب کننده باری سیستم های 32 و 64 بیتی

- تعیین کردن پیش نیازهای دلخواه

- نصب چند زبانه

- شخصی سازی کردن رابط کاربری نصب کننده

- نصب کننده مستقل بدون نیاز به برنامه های اضافی

- پشتیبانی از web installer

- بروز رسانی خودکار

تصاویری از محیط نرم افزار Actual Installer Pro :

دانلود Actual Installer Pro برای ویندوز کامپیوتر


پسورد فایل :
کپی