آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » دانلود Prosoft Data Rescue Professional 6.0.2 بازیابی آسان اطلاعات هارد , ssd , مموری و فلش

دانلود Prosoft Data Rescue برای ویندوز

Prosoft Data Rescue Professional نرم افزاری برای بازیابی سریع تر و آسان تر داده ها می باشد که در آن می توانید میزان پیشرفت در بازیابی داده ها را نیز مشاهده کنید. این نرم افزار برای مصارف حرفه ای و کاری طراحی شده است. این اپلیکیشن از سیستم های مختلفی از جمله هارد دیسک ها، SSD ها، کارت های SD، و CF، فلش مموری ها و ... می تواند داده ها را بازیابی کند. طراحی و ویژگی های جدید این برنامه آن را به یکی از بهترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات تبدیل می کند.

این اپلیکیشن برای سیستم عامل مکینتاش نیز توسعه داده شده است. Prosoft Data Rescue Professional به شکل خودکار مجموعه ای از RAID configuration ها را تعیین می کند. با حذف فایل های تکراری از بازیابی، در فضای سیستم شما صرفه جویی می شود. می توانید برای برنامه مشخص کنید که با فایل های تکراری، یا فایل هایی که هنوز بر روی سیستم وجود دارند چه کار کند. علاوه بر این می توانید ایمیل خود را به برنامه بدهید تا در مورد اسکن های فعلی و کامل شده، به شما ایمیل زده شود. این برنامه ابزارهایی پیشرفته در زمینه بازیابی اطلاعات در اختیار شما قرار می دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه ویندوز شما باید 7 به بعد باشد.

ویژگی های نرم افزار Prosoft Data Rescue Professional


- ارائه شده برای پلتفرم های مختلف

- بازیابی انواع داده ها

- مناسب برای استفاده های حرفه ای

- پشتیبانی از فلش مموری ها، و انواع usb ها

- سرعت بالا در بازیابی داده ها

- کم حجم و سبک نسبت به برنامه های مشابه

- رابط کاربری و ویژگی های جدید

تصاویری از محیط نرم افزار Prosoft Data Rescue Professional:


دانلود Prosoft Data Rescue برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

System Requirements:
- Windows 7 or Later (for PC)
- Secondary Storage Device

پسورد فایل :
کپی