آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » دانلود iSunshare Excel Repair Genius 3.0.2.2 برنامه تعمیر فایل های اکسل خراب و آسیب دیده

دانلود iSunshare Excel Repair Genius برای ویندوز

iSunshare Excel Repair Genius نرم افزاری کاربردی برای حل مشکلات مرتبط با فایل های اکسل می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید فایل هایی که دارای فرمت xlsx هستند را به راحتی تعمیر کنید. این اپلیکیشن قادر به بازیابی اطلاعات فایل های corrupt شده و آسیب خروده است. می توانید محتوای فایل اکسلتان را در فایلی دیگر ذخیره کنید. این اپلیکیشن با سه گام ساده، عملیات بازیابی اطلاعات فایل های اکسل شما را انجام می دهد. این اپلیکیشن از ورژن های مختلف اکسل پشتیبانی می کند و با آن می توانید فایل های نسخه هایی مانند 2019/2016/2013/2010/2007 را به راحتی بازیابی کنید. رابط کاربری این اپلیکیشن ساده است و نیاز به پیکربندی خاصی ندارد.

این نرم افزار خطاهای فایل شما را حذف می کند و امکان ذخیره محتوای آن را به وجود می آورد. iSunshare Excel Repair Genius با نسخه های مختلف ویندوز از xp به بعد سازگار است و می توانید آن را هم روی سیستم های 32 بیتی و هم سیستم های 64 بیتی بدون مشکل اجرا کنید. اگر فایل اکسلتان را نمی توانید باز کنید، یا فایلتان باز می شود اما محتوای آن قابل خواندن نیست، یا فایلتان در فرمتی نامعمول ذخیره شده است، یا با ارور های دیگری مواجه شده اید، iSunshare Excel Repair Genius می تواند مشکل شما را حل کند. از دیگر نرم افزارهای مفید اکسل می توان به آموزش بهترین فرمول های اکسل و تبدیل اسناد PDF به اکسل اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار iSunshare Excel Repair Genius


- باز کردن فایل های آسیب دیده

- ذخیره کردن اطلاعات در فایل جدید

- راهنمای گام به گام کاربر

- پشتیبانی از نسخه های مختلف اکسل

- سازگار با ورژن های مختلف ویندوز

- عدم نیاز به پیکربندی

- کاملا ایمن

- رابط کاربری ساده و سر راست

تصاویری از محیط نرم افزار iSunshare Excel Repair Genius :


دانلود iSunshare Excel Repair Genius برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی