آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » دانلود iSunshare Word Repair Genius 3.0.2.2 برنامه تعمیر کردن فایل های ورد آسیب دیده

دانلود iSunshare Word Repair Genius برای ویندوز

iSunshare Word Repair Genius نرم افزاری هوشمند برای تعمیر فایل های corrupted/damaged با فرمت .docx می باشد. این اپلیکیشن قادر به بازیابی اطلاعات شما به شکل اورجینال است. اگر فایل شما علاوه بر متن، حاوی عکس، لینک و ... باشد، آن ها نیز بازیابی می شوند. این نرم افزار محتوای شما را در قالب فایل word سالمی بازیابی می کند. با دو گام ساده، قادر به بازیابی اطلاعات خود خواهید بود. این نرم افزار با ورد 2007/2010/2013/2016/2019 سازگار است و می تواند اطلاعات این ورژن ها را به سرعت بازیابی کند. اطلاعات شما حین بازیابی حفظ می شوند و چیزی از دست نمی رود.

این اپلیکیشن از حالت های مختلف corruption پشتیبانی می کند و می تواند فایل شما را تحت شرایط مختلف بازیابی کند. فایلی که توسط این اپلیکیشن ریکاوری شده است، دیگر اروری ندارد و هر جایی که بخواهید می توانید آن را ذخیره سازی کنید. iSunshare Word Repair Genius قادر به بازیابی انواع فایل های شما، صرف نظر از حجمشان می باشد. چه فایل سبکی در اختیار داشته باشید، و چه فایل شما کار تحقیقاتی سنگینی باشد، iSunshare Word Repair Genius قادر به بازیابی اطلاعات آن است. iSunshare Word Repair Genius رابط کاربری ساده ای دارد که عموم افراد قادر به استفاده از آن هستند. وقتی نیاز به به نرم افزارهای آفیس نظیر آفیس 2019 ندارید بهترین پیشنهاد این نرم افزار است.

ویژگی های نرم افزار iSunshare Word Repair Genius


- بازیابی انواع فایل های ورد

- سازگار با ورژن های مختلف آفیس

- بازیابی اطلاعات در کمترین زمان ممکن

- بازیابی عکس ها، لینک ها و ...

- حفظ قالب اصلی متن نوشته شده

- ذخیره سازی اطلاعات در فایلی بدون ارور

- کم حجم و فشرده شده

- قابل استفاده برای عموم افراد

تصاویری از محیط نرم افزار iSunshare Word Repair Genius :


دانلود iSunshare Word Repair Genius برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی