آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود نرم افزار Dont Sleep 9.41 جلوگیری از به خواب رفتن و ریستات و خاموش شدن کامپیوتر

دانلود Dont Sleep برای ویندوز

Dont Sleep نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای جلوگیری از خاموش شدن، به خواب رفتن، hibernate شدن و ریست شدن سیستمتان می باشد. این اپلیکیشن نیازی به نصب ندارد و از فلش مموری ها هم می توانید آن را اجرا کنید. این اپلیکیشن بیشتر زمانی به کارتان می آید که اپلیکیشن های قدیمی را در ویندوز 7 یا ویستا اجرا می کنید. این نرم افزار گزینه های بیشتری را برای کاهش دادن مصرف انرژی در اختیار شما می گذارد. حتی جلوی log off شدنتان هم گرفته می شود. شما می توانید تمام گزینه های این برنامه را بسته به نیاز فعال یا غیر فعال کنید. البته واضح است که می توانید تمام این گزینه ها را بدون استفاده از این برنامه نیز تنظیم کنید.

با این حال Dont Sleep کار شما را به شکل قابل توجهی آسان می کند و در عین حال در زمان شما صرفه جویی می کند. این اپلیکیشن دارای تایمری نیز هست که امکان کنترل unblock یا خاموش شدن کامپیوتر را در زمان مشخص شده به شما می دهد. Dont Sleep محیطی ساده دارد و کار با آن آسان می باشد. به جای این که لازم باشد هر کدام از این تنظیمات را در منوهای مختلف ویندوز دنبال کنید و آن ها را فعال و غیر فعال کنید؛ این اپلیکیشن تمام تنظیمات را در یک صفحه به شما ارائه می کند تا به راحتی قادر به شخصی سازی آن ها باشید.


دانلود Dont Sleep

✅ نام نرم افزارDont Sleep❤️ تعداد دانلود1674
⭐نسخه نرم افزار9.41🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل233 کیلوبایت

ویژگی های نرم افزار Dont Sleep


- رابط کاربری مناسب

- قابل استفاده روی نسخه های مختلف ویندوز

- تنظیم کردن تایمر دلخواه در برنامه

- جلوگیری از به خواب رفتن ویندوز

- جلوگیری از ریست شدن کامپیوتر

- جلوگیری از خاموش شدن سیستم

- قابل استفاده برای عموم کاربران

- بسیار کم حجم و سبک

- عدم نیاز به نصب

تصاویری از محیط نرم افزار Dont Sleep :


دانلود Dont Sleep برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی