آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » خاموش کردن مستقیم صفحه نمایش اندروید Turn Off Screen 2.4.4

دانلود Turn Off Screen برای اندرود

Turn Off Screen بدون این که لازم باشد از دکمه پاور برای خاموش کردن صفحه استفاده کنید از این به بعد می توانید صفحه را به شکل مستقیم خاموش کنید. از سنسور های اثر انگشت و Smart Lock نیز پشتیبانی می شود. با نصب این برنامه می توانید صفحه نمایش را از منوی اعلامیه ها خاموش کنید، اعلامیه ها در لاک اسکرین به نمایش در نخواهد آمند.

تعداد زیادی از آیکون ها برای این برنامه طراحی شده است و می توانید سایز آن ها را بنا بر نیاز خود تغییر دهید. حتی اگر آیکون های پیش فرض برنامه مطابق سلیقه شما نیست به سادگی می توانید آیکون اختصاصی و شخصی خود را برای سیستمتان طراحی نمایید. Turn Off Screen دارای ویجت برای دسترسی سریع تر نیز است. در صورتی که از سنسور اثر انگشت استفاده می کنید در مرحله دوم تیک I do use fingerprint sensor را بزنید تا این ویژگی برای برنامه فعال شود. از آنجایی که این اپلیکیشن از دسترسی های ادمین برای قفل کردن صفحه استفاده می کند برای پاک کردن آن باید به Settings بروید و ابتدا این دسترسی را از آن بگیرید و سپس اقدام به حذفش کنید. Turn Off Screen بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Turn Off Screen :


- فشرده شده و کم حجم

- پشتیبانی از سنسور اثر انگشت

- سازگار با Smart Lock

- قفل کردن فوری سیستم بدون فشار دادن دکمه پاور

- خاموش کردن صفحه نمایش از طریق منوی اعلامیه

- دارای ابزارک اختصاصی

- شخصی سازی آیکون برنامه به شکل دلخواه



تصاویری از محیط نرم افزار Turn Off Screen :


دانلود Turn Off Screen برای اندرود  دانلود Turn Off Screen برای اندرود  دانلود Turn Off Screen برای اندرود  دانلود Turn Off Screen برای اندرود  دانلود Turn Off Screen برای اندرود


پسورد فایل :
کپی