آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود ElectraSoft Multi Clipboard 2.03.01 کلیپ برد پیشرفته برای ویندوز

دانلود Multi Clipboard برای ویندوز

ElectraSoft Multi Clipboard ابزاری قابل اتکا و کاربردی می باشد که با آن می توانید هزارات بیت از اطلاعات را ذخیره سازی کنید و هر زمان که خواستید از آن ها استفاده مجدد کنید. این اپلیکیشن 33 فضا در هر صفحه نشان می دهد و از آن جایی که هر پروژه می تواند حاوی چند صفحه باشد، قادر به ذخیره کردن تمام اطلاعات مهمتان برای استفاده در آینده خواهید بود. هر فضای خالی را می توانید تغییر نام دهید تا بعدا که می خواهید از اطلاعات آن استفاده کنید، سریع محتوای آن به یادتان بیاید. هر فیلد می تواند 10240 کاراکتر مختلف را در خود جای دهد.

بنابرین حتی متن های طولانی را نیز می توانید در فضاهای خالی این برنامه ذخیره سازی کنید و بعدا با یک کلیک از آن ها استفاده کنید.

امکان مرتب کردن این فضاهای خالی را نیز خواهید داشت. می توانید کلیپ برد هایی که بیشتر از آن ها استفاده می کنید را در بالای برنامه قرار دهید تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. اطلاعاتی که از روی این کلیپ برد کپی می شوند، هر جایی امکان paste کردن را خواهند داشت. این نرم افزار حتی امکان paste کردن خودکار اطلاعات را نیز در اختیار شما قرار می دهد. ElectraSoft Multi Clipboard در system tray ویندوز پنهان می شود و همیشه به آن راحت دسترسی خواهید داشت.

ویژگی های نرم افزار ElectraSoft Multi Clipboard


- امکان ذخیره سازی حجم بزرگی از اطلاعات

- تغییر نام دادن فضاهای خالی

- خودکار کردن paste کردن

- هر صفحه دارای 33 فضای خالی است.

- مناسب برای پر کردن انواع فرم های تکراری

- حجم بسیار کم

- امکان داشتن چند صفحه از فضاهای خالی در هر پروژه

- تغییر دادن ترتیب فضاهای خالی

پسورد فایل :
کپی