آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Microsoft PowerToys for Windows 10 v0.80.1 اضافه کردن ابزار کاربردی به ویندوز 10 و 11

دانلود PowerToys برای ویندوز

Microsoft PowerToys for Windows 10 مجموعه ای از ابزار کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه از پروژه ویندوز 95 الهام گرفته شده است، اپلیکیشنی که به POWER USER ها امکان استفاده از تمامی وجوه ویندوز را به وجود می آورد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید ویندوز خود را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال FancyZones در اختیار شما قرار می گیرد. این ابزار امکان ایجاد پنجره ها و قالب های پیچیده را برای شما به وجود می آورد. Microsoft PowerToys for Windows 10 افزونه هایی برای FILE EXPLORER نیز در اختیار شما قرار می دهد.

در حال حاضر افزونه ای که برای این برنامه طراحی شده است PREVIEW PANE می باشد که در FILE EXPLORER وجود دارد و برای فعال کردن آن کافیست به VIEW TAB بروید و روی آن کلیک کنید. با این افزونه قادر به مشاهده فایل های Markdown (.md) & SVG (.svg) هستید. ابزار دیگری که در این برنامه می یابید، تغییر دهنده سایز تصاویر است. این ابزار با یک راست کلیک ساده امکان تغییر دادن آنی اندازه ابعاد تصاویر شما را به وجود می آورد. در مدیریت کننده کیبورد، می توانید کیبورد خود را شخصی سازی کنید و جای کلید های مختلف و عملی که انجام می دهند را با یک دیگر عوض کنید و تغییر دهید. البته به ورژن جدید ویندوز 10 نیاز دارید.


دانلود Microsoft PowerToys for Windows 10

✅ نام نرم افزارMicrosoft PowerToys for Windows 10❤️ تعداد دانلود2656
⭐نسخه نرم افزار0.80.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  و‌یندوز 10 - 64 بیتی به بالا🔆 حجم فایل253 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Microsoft PowerToys for Windows 10


- تغییر دادن گروهی نام فایل فایل ها

- پیش نمایش انواع فایل ها

- شخصی سازی کردن پنجره های ویندوز

- مدیریت کردن کیبورد

- run اختصاصی برای ویندوز

- نمایش راهنما برای شورت کات ها

- کم حجم و سبک

- مناسب برای کاربران فعال ویندوز

تصاویری از محیط نرم افزار Microsoft PowerToys for Windows 10 :


دانلود PowerToys برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی