آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Monosnap 4.1.15 برنامه ذخیره کردن و اشتراک گذاری اسکرین شات ها برای ویندوز

دانلود Monosnap برای ویندوز

Monosnap با این برنامه می توانید اسکرین شات های خود را راحت تر ذخیره کنید و آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. افرادی که به دنبال ابزاری سریع و در عین حال هوشمند برای گرفتن اسکرین شات ها هستند این برنامه به کارشان می آید. Monosnap قادر به گرفتن اسکرین شات از تمام صفحه، یا منطقه ای می باشد که انتخاب کرده اید. می توانید اسکرین شات های تهیه شده را برش بزنید. نحوه اسکرین شات گرفتن را می توان با مشخص کردن hotkey های مختلف شخصی سازی کرد. اطلاعات مهم را با قلم می توانید نشانه گذاری کنید.

امکان اضافه کردن متن، پیکان و اشکال دیگر نیز وجود دارد. اطلاعات حساس خود را با ابزار blur این اپلیکیشن می توانید پنهان کنید. اگر در برنامه لاگین کنید، به فضای ابری رایگان آن دسترسی پیدا می کنید. عکس ها را در آیکون این اپلیکیشن بیاندازید تا در فضای ابری آن آپلود شوند. حالا می توانید تصاویر آپلود شده را با سایر افراد به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن نیاز به .NET 3 به بالا دارد. البته اگر از ویندوز 10 بروز استفاده می کنید، دات نت با این ورژن به شکل پیش فرض روی سیستمتان نصب شده است. Monosnap با ویندوز 8 نیز سازگار است و روی سیستم های 32 و 64 بیتی بدون مشکل اجرا می شود. این اپلیکیشن حجم کمی دارد که به 5 مگابایت نمی رسد.

ویژگی های نرم افزار Monosnap


- بسیار کم حجم و سبک

- تعیین کردن HOTKEY های دلخواه

- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

- اسکرین شات گرفتن از تمام صفحه یا بخش دلخواه

- سازگار با انواع سیستم های 32 و 64 بیئی

- قابل اجرا روی ویندوز 8 و 10

- نیاز به .net ورژن 3 یا بالاتر

- های لایت کردن اطلاعات مهم

- اضافه کردن پیکان یا اشکال دیگر روی اسکرین شات ها

تصاویری از محیط نرم افزار Monosnap :

دانلود Monosnap برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی