آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود MobiKin Eraser for Android 4.0.19 برنامه حذف تمام اطلاعات گوشی و تبلت اندروید بدون بازیابی

دانلود MobiKin Eraser for Android برای ویندوز

MobiKin Eraser for Android نرم افزاری حرفه ای برای حذف اطلاعات اندروید بدون بازیابی می باشد. با این رنم افزار می توانید تمامی اطلاعات خصوصی خود، تنظیمات گوشی، و ... را به راحتی از تمام سیستم های اندرویدی، تبلت ها و ... پاک کنید. در صورتی که از این اپلیکیشن، برای حذف اطلاعات خود استفاده کنید، دیگر امکان بازیابی اطلاعتتان را نخواهید داشت. این نرم افزار تاریخچه جست و جوهای شما را به شکل کامل حذف می کند.

اگر می خوایهد گوشی اندرویدی خود را بفروشید، بهتر است برای حفاظت حریم خصوصی خود، از این برنامه برای حذف اطلاعات خود استفاده کنید. پس از استفاده از این اپلیکیشن، گوشی شما مانند یک گوشی نو می شود که هیچ اطلاعاتی روی آن ذخیره نشده است و هیچ کس نمی تواند اطلاعاتی را از آن سرقت کند. MobiKin Eraser for Android قادر به حذف کردن انواع اطلاعات می باشد. این اطلاعات شامل مخاطبین، تماس ها، پیام های متنی، تصاویر، فایل های ویدویی، صوتی، تقویم ها، یادداشت ها، کتاب ها، اپلیکیشن ها و ... می شود. این نرم افزار پس از حذف اطلاعات شما، با بازنویسی و حذف مجدد اطلاعات، جلوی بازیابی داده های شما را می گیرد. برای استفاده از این برنامه، تنها سه گام ساده را پشت سر خواهید گذاشت. حالت های مختلفی برای پاک سازی گوشی وجود دارد. دانلود SHREDDER : Permanent Delete از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.


دانلود MobiKin Eraser for Android

✅ نام نرم افزارMobiKin Eraser for Android❤️ تعداد دانلود3345
⭐نسخه نرم افزار4.0.19🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز xp به بالا🔆 حجم فایل20 مگابایت

ویژگی های نرم افزار MobiKin Eraser for Android


- حذف کردن اطلاعات در سه حالت مختلف

- جلوگیری از بازیابی اطلاعات

- عملکرد سریع و آسان

- پشتیبانی از انواع اطلاعات

- حذف کردن تاریخچه جست و جو ها

- حذف کردن فایل های ویدویی و تصویری

- حفظ حریم خصوصی و شخصی

- پشتیبانی از انواع گوشی ها و تبلت ها

تصاویری از محیط نرم افزار MobiKin Eraser for Android :


دانلود MobiKin Eraser for Android برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی