آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Microsoft To Do 2.109.680 مدیریت کارهای پیشرو با مایکروسافت برای ویندوز

دانلود Microsoft To Do برای ویندوز

Microsoft To Do نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت کارهای پیش رو می باشد. این نرم افزار بر اساس فضای ابری کار می کند و وظایفی که باید انجام دهید را به شما یاد آوری می کند. با این اپلیکیشن می توانید همه کارهای پیشروی خود را مدیریت کنید، و کارهای دلخواه خود را اضافه نمایید. این رنم افزار تمام ویژگی های لازم را در یک جا در اختیار شما قرار می دهد. این اپلیکیشن را روی تبلت ها نیز می توانید نصب کنید. اگر کاربر outlook هستید، لیست هارهایتان در outlook task نیز ظاهر می شود. می توانید کارهای دلخواه خود را به لیست های این برنامه اضافه کنید، یا لیست های تازه ای ایجاد نمایید.

امکان اضافه کردن اطلاعاتی نظیر شماره تلفن، آدرس، و ... وجود دارد. به Microsoft To Do از هرجایی می توانید دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن برای پلتفرم های مختلف از جمله آیفون، اندروید و وب توسعه داده شده است. می توانید به شکل روزانه کارهای آتی خود را برنامه ریزی کنید. این نرم افزار به عنوان یک یادآور نیز عمل می کند و می تواند ملاقات ها و کارهای پیشروی شما را یادآوری نماید. مدیریت کارها با این اپلیکیشن به راحتی انجام می شود. می توانید لیستی از کارهای پیش روی خود مشاهده نمایید. Microsoft To Do رابط کاربری مدرن و در عین حال مینیمالیست و ساده ای دارد.


دانلود Microsoft To Do

✅ نام نرم افزارMicrosoft To Do❤️ تعداد دانلود11918
⭐نسخه نرم افزار2.109.680🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 به بالا🔆 حجم فایل50 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Microsoft To Do :


- مدیریت آسان کارها

- دسترسی از پلتفرم های مختلف

- یادآور قدرتمند

- دارای رابط کاربری تحت وب

- برنامه ریزی روزانه

- ایجاد لیست های دلخواه در برنامه

- همگام سازی اطلاعات با outlook

تصاویری از محیط نرم افزار Microsoft To Do :


دانلود Microsoft To Do برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی