آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود نرم افزار Sandscomputing SewWhat Pro 4.4.6 050921 برنامه مشاهده فایل های گلدوزی برای ویندوز

دانلود SewWhat برای ویندوز

Sandscomputing SewWhat نرم افزاری جالب برای مشاهده، ویرایش و تبدیل فایل های گلدوزی از کارخانه های مختلف می باشد. این نرم افازر تمامی ویژگی های sewhat را دارد. علاوه بر این ویژگی هایی برای مدیریت یکپارچه پروژه ها در اختیار شما قرار می گیرد. قادر به تبدیل کردن فایل ها به فرمت های مختلف هستید. این نرم افزار ویژگی های پیشرفته ای را در اختیار مشا می گذارد. می توانید الگوهای مختلف را به شکل جداگانه مشاهده نمایید. علاوه بر این قادر به تغییر دادن سایز الگوها، با حفظ چگالی آن ها هستید. تغییر دادن ترتیب رنگ ها نیز امکان پذیر می باشد.

می توانید از پلاگین های برنامه برای گسترش فعالیت های خود استفاده نمایید. در این نسخه از اپلیکیشن می توانید اطلاعات دلخواه خود را وارد کنید، لیست نخ ها را ویرایش کنید و رنگ آن ها را تغییر دهید. بیش از 15 کارخانه مختلف پشتیبانی می شود و قادر به ویرایش یا تبدیل اطلاعات آن ها هستید. شخصی سازی الگوها در کمترین زمان ممکن انجام می شود. در سمت چپ برنامه قادر به مشاهده الگوها در صفحه شبکه ای شده هستید. در سمت راست برنامه، نخ ها را به همراه رنگ آن ها و ترتیب آن ها مشاهده خواهید کرد. اگر کارخانه گلدوزی دارید و به دنبال ایجاد طراحی های پیچیده هستید این برنامه به کارتان می آید.

ویژگی های نرم افزار Sandscomputing SewWhat :


- ترجمه شده به زبان های مختلف

- کنترل ترتیب نخ ها

- تنظیم کردن رنگ رشته ها

- مدیریت کردن پروژه های بزرگ

- حرکت دادن الگوها

- تغییر سایز دادن الگوها با حفظ چگالی آن ها

- پشتیبانی از فرمت 15 کارخانه مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار Sandscomputing SewWhat :


دانلود SewWhat برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی