آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود شبیه ساز ایکس باکس برای کامپیوتر ویندوز xemu Original Xbox Emulator 0.5.4-42

دانلود xemo برای ویندوز

xemu Original Xbox Emulator نرم افزاری رایگان با سورس باز می باشد که کنسول ایکس باکس را شبیه سازی می کند و به کاربران اجازه اجرای بازی های ایکس باکس را روی پلتفرم های مختلف می دهد. این نرم افزار برای پلتفرم های ویندوز، مکینتاش، و لینوکس عرضه شده است. از آنجایی که این نرم افزار سورس باز است، همه می توانند در بهبود آن شرکت کنند. از گیم پد پشتیبانی می شود. تقریبا با هر گیم پدی می توانید بازی کنید. درست مانند یک ایکس باکس واقعی. برای نصب xemu Original Xbox Emulator نیازی به کامپایل کردن کدها ندارید، و فایل های اجرایی لازم در این زمینه ارائه شده است. این اپلیکیشن از snapshot ها نیز پشتیبانی می کند.

دیگر لازم نیست منتظر checkpoint ها برای ذخیره سازی بازی بمانید. این اپلیکیشن می تواند اطلاعات شما را در هر موقعیت و لحظه ای که در بازی هستید، ذخیره کند. از لینک کردن بین سیستم های مختلف پشتیبانی می شود. می توانید سیستم هایتان را به شکل لوکال، یا از طریق شبکه اینترنت به یک دیگر متصل کنید و با دوستانتان بازی کنید. این نرم افزار به شکل مناسبی رزولوشن بازی ها را تنظیم می کند تا بهترین تجربه کاربری را روی کامپیوتر داشته باشید. xemu Original Xbox Emulator طیف گسترده ای از بازی های ایکس باکس را پوشش می دهد. با مراجعه به وب سایت این اپلیکیشن می توانید از بازی هایی که پشتیبانی می شود مطلع شوید. به تدریج تعداد بازی های پشتیبانی شده افزایش پیدا می کند و بازی های بیشتری را می توانید با xemu Original Xbox Emulator تجربه کنید.

ویژگی های نرم افزار xemu Original Xbox Emulator :


- سازگار با طیف گسترده ای از بازی های ایکس باکس

- رندر کردن گرافیک به شکل مناسب

- پشتیبانی کامل از گیم پد ها

- دارای دیتابیسی از بازی های پشتیبانی شده

- امکان وصل کردن چند سیستم به یک دیگر

- ارائه شده با سورس باز

- ارائه شده باری پلتفرم های مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار xemu Original Xbox Emulator :

دانلود xemo برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی