آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود WinCompose 0.9.11 برنامه ساختن کیبورد اختصاصی با کلید میانبر برای کاراکترهای خاص

دانلود WinCompose برای ویندوز

WinCompose وارد کردن علائم نامعمول می تواند چالش بر انگیز باشد. به خصوص اگر دنبال تایپ این کاراکترها با سرعت بالا هستید. خوشبختانه، این اپلیکیشن ساختن کیبورد میانبر برای این کاراکترها را آسان می کند. دیگر نیازی به وارد شدن به اپلیکیشن های مختلف، انتخاب کردن حروف، و وارد کردن آن ها در برنامه ای که با آن کار می کنید نیست. می توانید حروف و کاراکتر های دلخواه خود را با کمک این برنامه با سرعت بسیار بالایی تایپ کنید. می توانید از ترکیب های دلخواه کلیدهای کیبورد برای وارد کردن علائم ویژه و غیر رایج استفاده کنید.

این اپلیکیشن بیش از 1600 ترکیب برای حروف مختلف در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید لیست این ترکیب ها را با کلیک روی آیکون برنامه که در system tray پنهان شده است وارد کنید. علاوه بر این قادر به باز کردن این لیست توسط Show Sequences هستید. می توانید قوانین دلخواه خود را به فایلی به نام XCompose اضافه کنید. این اپلیکیشن رابط کاربری ساده ای دارد که اضافه کردن حروف ویژه را برای شما آسان می کند. می توانید از جست و جوی برنامه برای پیدا کردن unicode های دلخواه خود استفاده کنید. این اپلیکیشن در تایپ کردن حروف ریاضی خاص، حروف لاتین و ... می تواند پر کاربرد باشد.

ویژگی های نرم افزار WinCompose :


- وارد کردن حروف ویژه

- رابط کاربری ساده

- جست و جو کردن کاراکترها

- استفاده از میانبر های دلخواه

- ایجاد کردن قوانین دلخواه برای برنامه

- اضافه کردن صدا

- اضافه کردن تاخیر زمانی

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار WinCompose :

دانلود WinCompose برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی