آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود نرم افزار SQL Delta for SQL Server 6.6.0.2230 برنامه مقایسه کردن اطلاعات دیتابیس

دانلود SQL Delta for SQL Server برای ویندوز کامپیوتر

SQL Delta for SQL Server با استفاده از این اپلیکیشن قادر به مقایسه کردن و همگام سازی schema و دیگر اطلاعات دیتابیس های sql هستید. این نرم افزار هم اکنون از sql server 2019 پشتیبانی می کند. سر و کله زدن با نوع های جدید داده ها، ساده تر شده است. زمانی که نیاز به بازسازی یک table به وجود می آید، آیکونی نشان داده می شود که شما را از این موضوع مطلع می کند. اکنون می توانید به شکل گروهی اطلاعات پروژه های خود را وارد برنامه کنید. گزینه های تازه ای برای مقایسه کردن اطلاعات اضافه شده است. به عنوان مثال می توانید کلید های رمزگذاری یا اطلاعاتی مثل varchar و ... را نادیده بگیرید. گزینه های جدیدی برای رمزگذاری یا از حالت رمزگذاری خارج کردن اضافه شده است.

می توانید لود کردن اطلاعات را متوقف کنید یا اشیاء رمزگذاری شده را با یک دیگر مقایسه کنید. tab های دائمی در پروژه های Schema view اضافه شده اند. نوع جدیدی از جست و جو و مرتب کردن اطلاعات را تجربه کنید. شورت کات های تازه ای برای کیبورد ها ارائه شده است. می توانید با alt + left یا alt + right تب ها را تغییر دهید. در کل اپلیکیشن، میانبرها بهبود یافته اند. آنالیز dependency ها سریع تر شده است و بهبود یافته است. اکنون جزئیات مقایسه اطلاعات را با ظاهر بهتری می توانید مشاهده کنید.

ویژگی های نرم افزار SQL Delta for SQL Server :


- پشتیبانی از ورود چند مرحله ای

- مقایسه کردن نوع های تازه داده ها

- بهبود یافتن میانبر های برنامه

- بهبود یافتن command line

- گزینه های تازه برای رمزگذاری

- جست و جو و مرتب کردن اطلاعات

- تب های جدید دائمی

- وارد کردن گروهی اطلاعات

تصاویری از محیط نرم افزار SQL Delta for SQL Server :

دانلود SQL Delta for SQL Server برای ویندوز کامپیوتر


پسورد فایل :
کپی