آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود نرم افزار CopyFolders 1.0.8.1 برنامه کپی همزمان فایل به چند فولدر برای ویندوز

دانلود CopyFolders برای ویندوز

CopyFolders نرم افزاری کاربردی و در عین حال قابل اتکا می باشد که امکان کپی کردن انواع فایل ها به چند فولدر را می دهد. می توانید تا 9 انتقال همزمان را تنظیم کنید. امکان اضافه کردن یا کاهش دادن مقصد فایل ها وجود دارد. اهمیتی ندارد که دایرکتوری مقصد شما در پارتیشنی متفاوت باشد، این اپلیکیشن قادر به انتقال دادن فایل های شماست. در صورتی که محل تعیین شده برای برنامه وجود نداشته باشد، CopyFolders به شکل خودکار فولدرها و سابفولدر های لازم را در سیستم شما ایجاد می کند و سپس فایل ها را به مقصد انتقال می دهد. برای هر کپی، لازم است محل فایلی که می خواهید انتقال دهید و فایل مقصد را تعیین کنید.

علاوه بر این می توانید چند فایل از یک فولدر را به مکان های مختلفی انتقال دهید. این ویژگی زمانی بیشتر به کارتان می آید که با حجم زیادی از فایل های تصویری، موزیک، متنی و ... سر و کار دارید و می خواهید آن ها را دسته بندی کنید. CopyFolders امکان ایجاد کردن فیلترهای مختلفی را به وجود می آورد. می توانید نام یا فرمت فایل های خود را در برنامه تعیین کنید تا فایل ها بر اساس آن ها انتقال پیدا کنند. این اپلیکیشن از کاراکترهای کلیدی مثل * و ؟ نیز پشتیبانی می کند و امکان انتقال دادن گروه خاصی از فایل ها را به وجود می آورد. در این برنامه می توانید تعداد فایل هایی که اپلیکیشتان انتقال می دهد را محدود کنید.

ویژگی های نرم افزار CopyFolders :


- مناسب برای پشتیبان گیری فایل ها

- تعیین کردن برنامه زمانی

- اتوماسیون انتقال فایل ها

- انتقال گروه خاصی از فایل ها

- دارای فیلتر های مختلف

- ایجاد کردن مقصد فایل ها به شکل خودکار

- آسان کردن مدیریت حجم عظیم فایل ها

تصاویری از محیط نرم افزار CopyFolders :

دانلود CopyFolders برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی