آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب Programming Multi Timer 6.9 برنامه تایمر حرفه ای چندتایی برای کامپیوتر

دانلود Programming Multi Timer برای ویندوز

Programming Multi Timer نرم افزاری مناسب برای ویندوز می ابشد که با آن می توانید به تعداد دلخواهی تایمر به ویندوزتان اضافه کنید و حتی از روی تایمر هایی که از قبل ساخته اید کپی تهیه کنید. تمام تایمرها در لیست به نمایش در می آیند. این نرم افزار زمان شروع، زمان پایان، و کل مدت زمان را نشان می دهد. این اطلاعات را می توانید در فایل های اکسل خود نیز خروجی بگیرید. امکان undock کردن تایمرها و قرار دادن آن ها در هر نقطه ای از دسکتاپ وجود دارد. علاوه بر این می توانید سایز تایمرها را به شکل دلخواه تغییر دهید.

سه مود اصلی برای تایمر ها وجود دارد. می توانید از تایمر مورد نظر خود به عنوان کرونومتر، شمارنده، یا آلارم استفاده کنید. این تایمرها را می توانید متوقف کنید و در زمان دلخواه ادامه دهید. Programming Multi Timer در تعداد تایمر های ساخته شده هیچ محدودیتی پیش روی شما نمی گذارد. می توانید از رنگ ها و آیکون ها یمختلفی رای تایمرها استفاده کنید و آن ها را جدا از هم، یا در گروه های دلخواه قرار دهید. از کشیدن و انداختن تایمرها پشتیبانی می شود. می توانید تا 9 کپی یکسان از یک تایمر ایجاد کنید. تنظیمات برنامه در فایل XML گنجانده شده است که به راحتی قابل تغییر و خواندن می باشد. می توانید به تایمر ها متن نیز اضافه کنید.


دانلود Programming Multi Timer

✅ نام نرم افزار Programming Multi Timer ❤️ تعداد دانلود 811
⭐نسخه نرم افزار 6.9 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 6 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Programming Multi Timer :


- ایجاد تایمر به تعداد دلخواه

- کپی یک تایمر تا 9 بار

- تنظیم رنگ و آیکون دلخواه برای تایمرها

- سه مود مختلف برای زمان سنج

- امکان کشیدن و انداختن زمان سنج ها در دسکتاپ

- تنظیم کردن آلارم

- امکان اضافه کردن متن به تایمرها

تصاویری از محیط نرم افزار Programming Multi Timer :

دانلود Programming Multi Timer برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی