آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب Extra Subst 7.3 برنامه دسترسی سریع به مسیر مشخص با ساخت درایو مجازی

دانلود Extra Subst برای ویندوز

Extra Subst نرم افزاری برای دسترسی سریع تر به فولدرهایی می باشد که زیاد از آن ها استفاده می کنید. با این نرم افزار قادر به ایجاد، ویرایش و حذف درایوهای مجازی هستید. با این نرم افزار می توانید درایوهای بیشتری برای فولدرهای انتخابی خود ایجاد کنید. درایوهای اصلی سیستمتان بدون تغییر باقی می مانند و به پارتیشن های اضافی تبدیل نمی شوند. رابط کاربری این برنامه دارای سه بخش اصلی می باشد. در بخش drive explorer می توانید تمام درایوهای کامپیوترتان را مشاهده کنید. اطلاعات مرتبط با آن ها نیز نشان داده می شود. زمانی که دوبار بر روی درایو دلخواه خود کلیک کنید، درایو مورد نظر باز می شود. در اینجا می توانید درایوهایی که به آن ها نیازی ندارید را حذف کنید. Available Drives بخش دیگر برنامه است که لیستی از تمام درایو های موجود در سیستمتان را نشان می دهد. در این بخش می توانید درایوهای تازه ای خلق کنید.

کافیست بر روی new بزنید تا منوی لازم برای ساخت درایو جدید به شما نمایش داده شود. در نهایت در بخش start up virtual drives می توانید لیستی از تمام اطلاعات ضبط شده در درایوهای مجازی تان مشاهده نمایید. در این بخش از برنامه قادر به تنظیم کردن نحوه باز شدن درایوهایتان با بالا آمدن ویندوز هستید.


دانلود Extra Subst

✅ نام نرم افزارExtra Subst❤️ تعداد دانلود316
⭐نسخه نرم افزار7.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل1 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Extra Subst


- باز کردن درایوهای مجازی

- نمایش درایو های موجود

- دارای درایو اکسپلورر

- ساختن درایوهای مجازی جدید

- حذف کردن درایوها

- عدم صدمه به درایوهای موجود

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار Extra Subst :


دانلود Extra Subst برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی