آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب HP Support Assistant 9.28.34 برنامه دستیار و آپدیت لپ تاپ و محصولات HP

دانلود HP Support Assistant برای ویندوز

HP Support Assistant نرم افزاری کاربردی برای کاربران HP است که با آن می توانند سیستم خود را تمیز و پر سرعت نگه دارند. با این نرم افزار می توانید به راحتی سیستم خود را از جنبه های مختلف کنترل کنید. این اپلیکیشن مشکلات سیستم شما را پیدا می کند و به سرعت آن ها را حل می کند. با این برنامه می توانید به راحتی به شکل خودکار سیستم خود را بهینه سازی کنید. هارددرایو و مموری و دیگر سخت افزار های شما اسکن می شوند و در صورت وجود هرگونه مشکل یبه شما اطلاع داده می شود. این نرم افزار به شکل خودکار بروزرسانی می شود و جدیدترین قابلیت های روز دنیا را در اختیار شما قرار می دهد. رابط کاربری برنامه بسیار ساده است و به سرعت به ویژگی مورد نظر خود در آن دسترسی پیدا می کنید. این برنامه بخش مخصوصی دارد که اطلاعات سیستم عامل شما را به نمایش می گذارد.

در این بخش قادر به مشاهده شرکت تولید کننده و ورژن بایوس سیستمتان نیز هستید. با وارد کردن آی دی خود به برنامه و وارد شدن به اکانتتان می توانید سیستم رجیستر شده تان را از جهات مختلف مدیریت نمایید. HP Support Assistant گزینه های متنوعی پیش روی شما می گذارد که با آن ها قادر به مدیریت نحوه بروزرسانی هستید. به عنوان مثال می توانید سیستم های دلخواه خود را به لیست اضافه کنید تا در صورت وجود بروزرسانی به شما اطلاع داده شود.


دانلود HP Support Assistant

✅ نام نرم افزار HP Support Assistant ❤️ تعداد دانلود 2266
⭐نسخه نرم افزار 9.28.34 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 168 مگابایت

ویژگی های نرم افزار HP Support Assistant :


- رابط کاربری ساده

- مدیریت انواع سیستم های HP

- یافتن ارورهای موجود در سیستم و رفع آن ها

- اعلام وجود بروزرسانی

- ثبت کردن سیستم های رجیستر شده

- بهینه سازی سیستم از جهات مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار HP Support Assistant :

دانلود HP Support Assistant برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی