آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Text Speaker 3.32 نصب برنامه تبدیل متن به صدا

دانلود Text Speaker برای ویندوز

Text Speaker نرم افزار یحرفه ای برای تبدیل کردن کلمات به صدا می باشد. نحوه تلفظ کلمات کاملا طبیعی می باشد. دیگر می توانید به متن گوش بدهید بدون آن که به چشمانتان فشار بیاورید. با فشردن یک کلید میانبر می توانید هر لغتی را بشنوید. از کامپیوتر کلا دور شوید و در هدفونتان از خوانده شدن طبیعی کلمات لذت ببرید. این برنامه قادر به تبدیل کردن اسناد شما به mp3 می باشد. فرمتی که در انواع سیستم های اندرویدی یا آیفون ها و سایر سیستم ها قابل اجرا می باشد.

راه های مختلفی برای استفاده کردن از این برنامه وجود دارد. به عنوان مثال می توانید به ایمیل ها و ممو  ها گوش فرا دهید، فایل های آموزشی ای که ایجاد کرده اید را صدا بگذارید و حتی ویدیو های تبلیغاتی ایجاد کنید. ایجاد کردن صدا برای منو و لیست ها نیز امکان پذیر است. Text Speaker ویژگی های پیشرفته ای در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال می توانید سرعت خوانده شدن متن، تن و شدت صدا را تغییر دهید تا تجربه بهتری کسب کنید. اضافه کردن موسیقی پس زمینه به راحتی انجام می شود. می توانید آلارم اضافه کنید. این اپلیکیشن از فرمت wav نیز پشتیبانی می کند و می توانید محتوای صوتی را در این فرمت ذخیره سازی کنید. امکان ایجاد کردن فایل های صوتی به شکل گروهی وجود دارد.


دانلود Text Speaker

✅ نام نرم افزارText Speaker❤️ تعداد دانلود269
⭐نسخه نرم افزار3.32🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل17 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Text Speaker


- باز کردن و ویرایش فایل های متنی

- پشتیبانی از pdf, html, rtf و doc

- امکان تبدیل متن به صدا

- پشتیبانی از wav و mp3 برای ذخیره سازی فایل ها

- ایجاد چند فایل به شکل همزمان

- کیفیت بالای فایل های صوتی

- لحن طبیعی


مرتبط با پست :


Speak Aloud , Apex Text to Speech , دانلود T2S: Text to Voice و دانلود Tell Me Text To Speech از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

تصاویری از محیط نرم افزار Text Speaker :


دانلود Text Speaker برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی