آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Visual Similarity Duplicate Image Finder Corporate 9.1.0.2 پیدا کردن عکس های تکراری

دانلود Visual Similarity Duplicate Image Finder برای ویندوز

Visual Similarity Duplicate Image Finder Corporate نرم افزار بسیار جالبی می باشد که قادر است تمام عکس های مشابه یا تکراری را پیدا کند. اهمیتی ندارد که فایل های تکراری چگونه در سیستم شما توزیع شده اند، این اپلیکیشن قادر به پیدا کردن آن هاست. از آن جالب تر این که این اپلیکیشن برخلاف سایر برنامه های مشابه که بایت به بایت تصاویر را مقایسه می کنند و سپس تصمیم می گیرند که تصوری مشابه هست یا نه، Visual Similarity Duplicate Image Finder Corporate از نظر بصری تصاویر را مقایسه می کند و حتی اگر عکس های شما کاملا یکسان نباشند، اما از نظر بصری تشابه داشته باشند توسط این برنامه شناساییی می شوند و قادر به حذف کردن آن ها خواهید بود.

حتی اهمیتی ندارد که سایز، فرمت، یا bit depth تصویر شما چه باشد. این اپلیکیشن تمام تصاویر مشابه را پیدا می کند. می توانید درصد تشابه عکس ها را در برنامه مشخص کنید تا این اپلیکیشن تنها تصاویری که از یک حدی بالاتر تشابه دارند را برای شما به نمایش بگذارد. زمانی که عملیات اسکن کامل شد، این نرم افزار تمام عکس های مشابه را در گروه های مختلف نشان می دهد و می توانید به شکل خودکار عکس هایی که رزولوشن کمتر یا سایز کمتری دارند را حذف کنید و تنها با کیفیت ترین عکس ها را در سیستم خود نگه دارید. دانلود 3delite Duplicate Picture Finder  وManyprog Duplicate Image Remover از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.


دانلود Visual Similarity Duplicate Image Finder Corporate

✅ نام نرم افزارVisual Similarity Duplicate Image Finder Corporate❤️ تعداد دانلود335
⭐نسخه نرم افزار9.1.0.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل9 مگابایت

تصاویری از محیط نرم افزار Visual Similarity Duplicate Image Finder Corporate


- پشتیبانی از فرمت های مختلف

- سازگار با فرمت psd و حتی فرمت raw

- شناسایی عکس های مشابه از نظر بصری

- اسکن با سرعت بالا

- تعیین کردن حد میزان شباهات

- پاک کردن عکس های بی کیفیت به شکل خودکار

تصاویری از محیط نرم افزار Visual Similarity Duplicate Image Finder Corporate :


دانلود Visual Similarity Duplicate Image Finder برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی