آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Micro Hosts Editor 1.4.1 ویرایش فایل Hosts ویندوز

دانلود Micro Hosts Editor برای ویندوز

Micro Hosts Editor نرم افزاری کاربردی می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی هاست فایل سیستم خود را ویرایش نمایید. این اپلیکیشن برای پلتفرم ها یمختلف ارائه شده است، ساده است، و کم حجم و در عین حال رایگان می باشد. این نرم افزار به شکل سورس باز ارائه شده است و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. رابط کاربری این برنامه دوستانه است. اگرچه هاست فایل سیستمتان را می توانید در فولدر Drivers در System32 پیدا کنید، با این حال هیچ برنامه ای به شکل پیش فرض قادر به باز کردن آن نیست. کاربر می تواند ویرایشگر متن دلخواه خود را برای آن انتخاب کند، با این حال اطلاعات در محیط مناسبی نشان داده نمی شوند.
علاوه بر این اگر بخواهید تعداد زیادی از آیپی ها را وارد هاست فایل خود بکنید، کارتان با notepad سخت خواهد شد. در اینجاست که Micro Hosts Editor به کارتان خواهد آمد. کار کردن با این برنامه نه تنها ساده است بلکه لذت بخش نیز می باشد. توجه داشته باشید از آنجایی که هاست فایل، فایل بسیار مهمی در سیستمتان است، باید این برنامه را با دسترسی ادمین باز کنید در غیر این صورت تغییرات شما اعمال نخواهد شد. یکی از مزایای این اپلیکیشن در این است که نیازی نیست به دنبال هاست فایل خود بگردید، Micro Hosts Editor به شکل خودکار هاست فایل را ویرایش خواهد کرد. دانلود Hosts File Editor+ و دانلود BlueLife Hosts Editor از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود Micro Hosts Editor

✅ نام نرم افزارMicro Hosts Editor❤️ تعداد دانلود60
⭐نسخه نرم افزار1.4.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل1 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Micro Hosts Editor


- رابط کاربری ساده
- حجم بسیار پایین
- ویرایش آسان اطلاعات
- اضافه کردن تعداد زیادی آی پی 
- ارائه شده برای پلتفرم های مختلف
- ارائه شده با سورس باز

[thumb=|دانلود Micro-Hosts-Editor برای ویندوز]https://patoghu.com/uploads/posts/2023-03/micro-hosts-editor1.webp[/thumb]


پسورد فایل :
کپی