آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب iliumsoft eWallet 8.11.5.38075 مدیریت و امن نگه داشتن پسورد و رمز عبور

iliumsoft eWallet

iumsoft eWallet یک کیف امن الکترونیکی برای محافظت از پسورد و رمز عبورهای شماست . با رمز عبور، اطلاعات حساب، سؤالات امنیتی یا شماره کارت و شناسایی خود ریسک نکنید. آنها را در کیف پول الکترونیکی محافظت و ایمن نگه دارید، iliumsoft eWallet دریافت اطلاعات مورد نیاز را بدون به خطر انداختن امنیت آسان می کند. این ابزار با استفاده از رمزگذاری 256 بیتی AES در سطح دولتی (FIPS) از اطلاعات شخصی شما در برابر افتادن به دست افراد نادرست محافظت می کند. دانلود LastPass Password Manager و دانلود پسورد سیف Password Safe and Manager و دانلود نرم افزار Password Depot از دیگر نرم افزارهای مرتبط می باشند.


دانلود iliumsoft eWallet

✅ نام نرم افزارiliumsoft eWallet❤️ تعداد دانلود112
⭐نسخه نرم افزار8.11.5.38075🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل11 مگابایت

قابلیت های iliumsoft eWallet


اطلاعات خود را ایمن ذخیره کنید
با استفاده از رمزگذاری 256 بیتی AES در سطح دولتی (FIPS) از اطلاعات شخصی شما در برابر افتادن به دست افراد نادرست محافظت می کند.

هرگز رمزها را فراموش نکنید
 گذرواژه‌های شما را به خاطر می‌آورد تا مجبور نباشید پسوردهای امن و پیچیده خود را فراموش کنید

از داده های خود در هر مکانی استفاده کنید
با فناوری SyncPro ، می‌توانید نرم افزار را در iPhone، iPad، iPod touch یا دستگاه Android و رایانه ویندوزی خود از طریق Wi-Fi محلی یا ابر همگام‌سازی کنید.

از اطلاعات خود محافظت کنید
گذرواژه‌های ضعیف و داده‌های محافظت نشده شما را در معرض سرقت هویت و کلاهبرداری قرار می‌دهد. با استفاده از تولید کننده رمز عبور داخلی eWallet برای ایجاد رمزهای عبور قوی استفاده کنید.


آموزش نصب و فعال سازی iliumsoft eWallet 

 
1 - نرم افزار را نصب کنید و باز کنید.
2- با لایسنس ارائه شده در فایل key همراه فایل دانلودی نرم افزار را فول کنید.
پسورد فایل :
کپی