آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب GiliSoft AI Toolkit 8.2 مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی برای ویندوز

دانلود GiliSoft AI Toolkit

Gilisoft AI Toolkit نام مجموعه نرم افزاری جامع برای کسب و کارها و افرادی که می خواهند فناوری هوش مصنوعی را در جریان کاری خود به کار بگیرند، مفید است. این نرم افزار شامل ابزارهای مختلفی برای کار با هوش مصنوعی است، از جمله چت بات، OCR (تشخیص متون در تصاویر)، TTS (تبدیل متن به گفتار) و ASR (تشخیص گفتار خودکار) است. ابزار چت بات به کاربران امکان می دهد چت بات های خود را ایجاد کرده و آن ها را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند.

ابزار OCR قادر است متن را از تصاویر تشخیص داده و آن ها را به فرمت های قابل ویرایش تبدیل کند. ابزار TTS قادر است متن را به کلمات صوتی تبدیل کند، در حالی که ابزار ASR قادر است کلمات گفتاری را تشخیص داده و به متن تبدیل کند.


دانلود GiliSoft AI Toolkit

✅ نام نرم افزارGiliSoft AI Toolkit❤️ تعداد دانلود1566
⭐نسخه نرم افزار8.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل15 مگابایت

ویژگی های Gilisoft AI Toolkit 


- چت بات هوشمند:  این ابزار به شما امکان می دهد با چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی به طور طبیعی تعامل کنید و قابلیت شبیه سازی تفکر و زبان انسان را فراهم می کند. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا تجربه تعامل با چت بات های هوشمند را به کاربران خود ارائه دهید و آن ها را به نحو انتخابی خود سفارشی کنید. دانلود نرم افزار چت جی پی تی و دانلود BingGPT و دانلود VovSoft AI Requester و دانلود Chat GPT: Open AI Chatbot از دیگر نرم افزارهای مرتبط می باشند.

- AI Prompts: این ویژگی اطلاعات مناسبی را برای پردازش ماشین فراهم می کند. با استفاده از سوالات ساده و واضح، شما می توانید کاربران را در توضیح و بیان پیشنهادات خود هدایت کنید و ساختاری روشن برای پردازش ماشین را ارائه دهید.


دانلود و نصب GiliSoft AI Toolkit 6.6 مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی برای ویندوز


- تبدیل صوت به متن: این قابلیت به شما امکان می دهد کلمات گفتاری در فایل های صوتی را به متن نوشتاری تبدیل کنید. از این قابلیت برای تحلیل مصاحبه ها، جلسات، سخنرانی ها و سایر نوع ضبط های صوتی که نیاز به تبدیل گفتار به نوشتار دارند، می توانید استفاده کنید.

- تبدیل متن به صوت: با استفاده از این ویژگی، می توانید متن نوشتاری را به کلمات صوتی تبدیل کنید. این گزینه برای افرادی که مشکل در خواندن دارند یا علاقه مندند محتوا را به صورت صوتی بشنوند، بسیار مفید است. همچنین می توانید از این ویژگی برای ایجاد نسخه های صوتی از اسناد، مقالات یا کتاب ها استفاده کنید.

- تبدیل تصویر به متن : این قابلیت به شما امکان می دهد متن موجود در تصاویر را تشخیص داده و به نوشتار تبدیل کنید. اینقابلیت برای تشخیص و استخراج متن از عکس ها، اسناد اسکن شده یا دیگر مواردی که نیاز به تبدیل تصویر به متن دارند، مورد استفاده قرار میگیرد.


آموزش نصب و فعال سازی GiliSoft AI Toolkit


1 - بسته را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و نصب کنید.

2 - وارد پوشه Keygen همراه فایل دانلودی شود و فایل Keygen را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - سپس کشو قسمت Product را باز کرده روی AI Toolkit تنظیم کنید اکنون روی Ad blocker فایل کیجن و سپس روی Genarate کلیک کنید.

4 -نرم افزار را باز کنید و با لایسنس ساخته شده نرم افزار را فعال کنید.

پسورد فایل :
کپی