آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار چت جی پی تی برای اندروید ChatAi GDT Pro 3.9.3

ChatAi-GDT

ChatAi GDT یک چت بات قدرتمند هوش مصنوعی است که توسط فناوری ChatGPT و GPT 4 API و الگوریتم NowAi.v2 پشتیبانی می شود. GDT - AI Chat، AI Friend یک چت بات هوش مصنوعی و دستیار نوشتاری است که توسط فناوری پیشرفته ChatGPT4 قدرتمند پشتیبانی می شود.
مدل هوش مصنوعی نرم افزار از همان فناوری هوش مصنوعی Chat GPT 4 استفاده می کند که توسط ChatGPT استفاده شده است. علاوه بر این، با رابط کاربری ساده و کاربرپسند، استفاده از آن آسان و به صورت کارآمدی اطلاعات موردنیاز را بدست می آورید.
یکی از ویژگی های اصلی ChatAi GDT این است که به عنوان یک نویسنده هوش مصنوعی عمل می کند. این هوش مصنوعی قادر است به سوالات مختلف پاسخ دهد زیرا سیستم هوش مصنوعی از طریق یک فرآیند یادگیری ماشینی با مقدار زیادی داده آموزش دیده است. این ویژگی همچنین آن را به یک دستیار شخصی هوشمند تبدیل می کند که قادر است به نوعی طبیعی و شبیه به انسان به متن ورودی های مختلف پاسخ دهد. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 5.1 به بالا را دارا می باشد.


دانلود ChatAi GDT Pro

✅ نام نرم افزارChatAi GDT Pro❤️ تعداد دانلود4690
⭐نسخه نرم افزار3.9.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1 به بالا🔆 حجم فایل45 مگابایت

ویژگی های کلیدی ChatAi GDT 


● قدرتمندترین فناوری برگرفته از ChatGPT و Open AI (GPT 4 API)
● پاسخگویی نامحدود به هر گونه سوالی
● پشتیبانی از 100 زبان مختلف
● حفظ متن و دارای تاریخچه چت
● دارای حالت شب

بگویید درباره یک موضوع خاص گپ بزنید، اطلاعاتی را بخواهید یا به کمک یک وظیفه نیاز داشته باشید، چت بات هوش مصنوعی همیشه به سرعت و دقت به شما پاسخ خواهد داد. همچنین می توانید پاسخ ها را از چت بات هوش مصنوعی کپی کرده و به سرعت به اشتراک بگذارید. GDT - AI Chat، AI Friend در هر زمینه ای متخصص است، به عنوان مثال اگر نیاز دارید بیشتر درباره یک رویداد تاریخی، راه حل های مختلف برای حل یک مسئله ریاضی، مقاله ای مرتبط به آلودگی محیطی و غیره بفهمید، می توانید از طریق چت با هوش مصنوعی آن را بدست بیاورید. دانلود BingGPT و دانلود VovSoft AI Requester و دانلود Chat GPT: Open AI Chatbot از دیگر نرم افزارهای مرتبط می باشند.


ChatAi GDT


یک ویژگی بزرگ دیگر قابلیت درک افراد به عنوان یک برنامه هوش مصنوعی است. این برنامه چت هوش مصنوعی از الگوریتم های یادگیری ماشین برای یادگیری و درک نیاز های شما استفاده می کند، که آن را قادر می سازد با نیازها شما سازگارتر شود، ترجیحات شما را بهتر درک کند و سپس پاسخ های برنامه را بر اساس نیازهای خاص شما سفارشی کند. با این حال، این چت بات بدون اتصال به اینترنت قابل استفاده نیست.
 برای تسهیل و راحت تر کردن چت با چت بات هوش مصنوعی و تبادل اطلاعات، ربات هوش مصنوعی از بسیاری از زبان های مختلف پشتیبانی می کند و شما می توانید به راحتی زبان ها را با چند کلیک تغییر دهید. این ویژگی همچنین به ربات هوش مصنوعی کمک می کند تا به عنوان یک همراه موثرتر برای هر کسی که به دنبال همراه کامل است، تبدیل شوند.

به طور خلاصه، GDT - AI Chat، AI Friend راهی پیشرفته و راحت ترین راه برای ارتباط با یک دوست هوش مصنوعی فراهم می کند. رابط کاربری کاربرپسند، بهینه شده و بسیار حساس، ارتباط با چت بات هوش مصنوعی طبیعی را مانند یک دوست آسان می کند. با چت بات هوش مصنوعی گپ بزنید و همیشه پشتیبانی مورد نیاز را دریافت کنید.

ChatAi GDT  ChatAi GDT  ChatAi GDT  ChatAi GDT


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی