آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » انیمیشن » دانلود نرم افزار IndigoRenderer v5.0.0 نصب برنامه شبیه سازی و موتور رندر تصاویر سه بعدی

دانلود IndigoRenderer برای ویندوز

IndigoRenderer نرم افزاری قدرتمند برای ایجاد تصاویر با کیفیت می باشد. این نرم افزار به خوبی فیزیک نور را شبیه سازی می کند. این اپلیکیشن با به کار بردن gpu و cpu، با بیشترین سرعت ممکن اطلاعات شما را رندر می کند و تصاویر دلخواهتان را قرارتان می دهد. می توانید از مدل ها، دوربین ها، و مواد مختلف استفاده کنید. این نرم افزار ساده سازی شده است و حتی کاربران تازه کار نیز می توانند به سرعت از ویژگی های مختلف آن استفاده کنند.

در حال حاضر، بجز تعداد محدودی از ویژگی های محض این برنامه که برای کاربران حرفه ای تدارک دیده شده است، باقی ویژگی های برنامه ساده هستند. IndigoRenderer دارای حالت تاریک نیز هست. هنگام استفاده از برنامه در محیط های کم نور با مشکلی رو به رو نمی شوید. از منحنی های رنگ ها پشتیبانی می شود. می توانید پیش نمایشی از عکس های خود مشاهده کنید. IndigoRenderer دارای SSS پر سرعتی می باشد. می توانید با مدل خود تعامل داشته باشید و از لایه های مختلف نور پردازی استفاده کنید تا تصاویر شما حتی واقع گرایانه تر به نظر برسند. رزولوشن این برنامه قابل تغییر می باشد. امکان تغییر دادن تنظیمات light sampling را دارید. مدل های این برنامه بهینه سازی شده اند تا عکس های با کیفیت تری را در اختیارتان قرار دهند.

ویژگی های نرم افزار IndigoRenderer :


- MTL rendering بهینه سازی شده

- نمایش پیشنمایش مدل

- پشتیبانی از لایه های مختلف نورپردازی

- امکان رندر کردن با cpu و gpu

- SSS پر سرعت

- پشتیبانی از فیزیک واقع گرایانه نور

- برداشتن اطلاعات هر پیکسل

تصاویری از محیط نرم افزار IndigoRenderer :

دانلود IndigoRenderer برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی