آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » طراحی » دانلود نرم افزار Geomagic Freeform Plus 2022.0.34 برنامه طراحی مدل های پیچیده سه بعدی برای ویندوز

دانلود Geomagic Freeform Plus برای ویندوز

Geomagic Freeform Plus نرم افزاری قدرتمند می باشد که از آن می توانید برای مقاصد مختلف استفاده کنید. با این اپلیکیشن قادر به طراحی مدل های پیچیده سه بعدی در کمترین زمان ممکن هستید. مدل هایی که با این برنامه طراحی کرده اید را می توانید پرینت بگیرید. امکان استفاده از این مدل ها را در بازی های رایانه ای، مدل های مهندسی و ... خواهید داشت. می توانید مشکلات احتمالی ای که در پروسه طراحی رخ می دهد را برطرف کنید و خطاهایتان را تا جای ممکن کاهش دهید. Geomagic Freeform Plus دقت شما را به شکل قابل توجهی بالا می برد. ابزار مختلفی در اختیارتان قرار می گیرد که با آن ها می توانید مدل های سه بعدی خود را با ظرافت دلخواهی که نیاز دارید طراحی کنید.

علاوه بر این می توانید از داده های freeform برای ایجاد کردن الگوهای دلخواه خود استفاده نمایید. این نرم افزار از جایی شروع می کند که نرم افزار های سنتی CAD کارشان به پایان می رسد. اکنون می توانید به گونه ای طراحی های سه بعدی خود را به پیش ببرید که هیچ وقت قادر به انجام آن نبوده اید. هر آن چه که در تصورات خود مشاهده می کنید را طراحی کنید. Geomagic Freeform Plus از جدیدترین تکنولوژی های جهان به منظور طراحی های سه بعدی استفاده می کند.


دانلود Geomagic Freeform Plus

✅ نام نرم افزارGeomagic Freeform Plus❤️ تعداد دانلود671
⭐نسخه نرم افزار2022.0.34🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 | 64 بیتی به بالا🔆 حجم فایل1.2 گیگابایت

ویژگی های نرم افزار Geomagic Freeform Plus :


- طراحی های پیچیده سه بعدی با سرعت بالا

- مدل های واقع گرایانه

- وجود ابزار متنوع

- تنها سازگار با ویندوز 8.1 و 10 و نیاز به 16 گیگابایت رم

- محیطی مناسب برای طراحی های سه بعدی

- پرینت سه بعدی مدل ها

- شخصی سازی کردن ابزار مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار Geomagic Freeform Plus :

دانلود Geomagic Freeform Plus برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Supported Operating Systems: Windows 7even / 8.x / 10

پسورد فایل :
کپی