آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » طراحی » دانلود PixelOver 0.15.0.3 نرم افزار طراحی تصاویر پیکسلی و تبدیل عکس به پیکسلی

PixelOver

PixelOver در عصر کامپیوتر و موبایل ، بسیاری از سبک‌های هنری جدید شروع به رشد کرده‌اند، و البته تعدای افراد طرفدارهنر پیکسلی در میان آنها هستند. اینکه آیا آثار هنری پیکسلی برای شما جذاب هستند یا نه بحث متفاوتی است، اما استفاده از یک نرم افزار خاص برای این کار بحث دیگری است. یکی از نمونه‌های عالی در زمینه تصاویر پیکسلی PixelOver است، برنامه‌ای که برای کمک به کاربران طراحی شده است تا تصاویر خود را به هنر پیکسل تبدیل کنند ،نرم افزار راه‌های زیادی را برای سهولت دسترسی بیشتر به این فرآیند، به دلیل قابلیت‌های بی شمار که در رابط بصری آن تعبیه شده است، ارائه می‌کند. دانلود Pro Motion NG و دانلود و نصب Nevercenter Pixelmash از دیگر نرم افزارهای مرتبط می باشد.


دانلود PixelOver

✅ نام نرم افزارPixelOver❤️ تعداد دانلود775
⭐نسخه نرم افزار0.15.0.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل39 مگابایت

قابلیت های PixelOver


رابط کاربری غنی و ساده


در حالی که ممکن است شروع با این برنامه در ابتدا کمی گیج کننده به نظر برسد، اما کمی کار کردن با عملکردهای آن ادامه مسیر را برای شما لذت بخش می کند. در همان ابتدا، می‌توانید از پروژه‌های نمونه ارائه شده استفاده کنید تا یاد بگیرید نرم افزار چگونه کار می‌کند.

کاربران می توانند تصاویر خود را فقط با کشیدن در محیط نرم افزار وارد کنند و می توانند بلافاصله شروع به تنظیم کنند. گزینه های اصلی ویرایش تصویر مانند تغییر روشنایی، رنگ، کنتراست، گاما و اشباع تصویر در دسترس هستند.


PixelOver


انیمیشن و نمایه سازی


این برنامه جادوی خود را از طریق توابع Indexation و Dithering انجام می دهد که از آنها برای تولید پیکسل آرت برای تصویر شما استفاده می کند. این نرم افزار می تواند یک پالت نمایه سازی را بر اساس عکس شما ایجاد کند یا می توانید خودتان این کار را انجام دهید. شما می توانید نتیجه تولید شده را با تنظیم اندازه پالت تغییر دهید و در نتیجه وضوح پیکسل را افزایش دهید.

ویژگی‌های دیگر نیز وجود دارد: می‌توانید یک ماسک برای پیکسل‌سازی کامل‌تر اضافه کنید، از الگوریتم نمونه‌برداری مجدد برای تغییر ظاهر پیکسل‌ها استفاده کنید،  افکت‌های اموج اضافه کنید و ....


نتیجه نهایی


کارهای زیادی می توانید با PixelOver انجام دهید و این بررسی فقط سطح قابلیت های آن را بیان می کند. بهترین کار این است که خودتان آن را امتحان کنید، و شاید از اینکه هنر پیکسلی با استفاده از نرم افزار مناسب چقدر می تواند جذاب باشد شگفت زده خواهید شد.

پسورد فایل :
کپی