آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » فونت » دانلود مجموعه عظیم فونت انگلیسی جدید و حرفه ای Summitsoft FontPack Pro Master Collection 2023

دانلود Summitsoft FontPack Pro Master Collection 2022 برای ویندوز

Summitsoft FontPack Pro Master Collection 2023 نرم افزاری فوق العاده می باشد که با استفاده از آن می توانید تمام فونت های این مجموعه را یک جا داشته باشید. تمام فونت ها OpenType هستند و در نرم افزار هایی همچون فوتوشاپ، ورد و ... به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این، ویژگی متمایز این فونت ها، عدم افت کیفیت آن ها هنگام بزرگ یا کوچک کردن آن هاست. تمام فونت ها را می توانید برای مصارف شخصی یا تجاری به کار ببرید. این نرم افزار از تمام کاراکترها پشتیبانی می کند. علاوه بر این حتی حروف بین المللی نیز تحت پوشش این برنامه هستند.
می توانید از کاراکتر های ویژه نیز استفاده نمایید. هر کدام از فونت های این برنامه توسط افراد حرفه ای برای نیازی به خصوص ساخته شده است و بهترین کیفیت را می توانید انتظار داشته باشید. با وجود تعداد زیاد فونت هایی که این برنامه پیش روی شما می گذارد، می توانید فعالیت های مختلفی از جمله بازی سازی، طراحی وب سایت و ... را به راحتی و به شکل خلاقانه انجام دهید. در حال حاضر بیش از 7400 فونت را در این برنامه پیدا می کنید. هر فونت ظاهری مخصوص دارد. فونت های پرمیوم این برنامه که به شکل رایگان می توانید از آن ها استفاده کنید، با قیمت های کلانی مثل 20 دلار در وب سایت های ثالث به فروش می رسند. فونت های این برنامه به گونه ای طراحی شده اند که در هر اپلیکیشنی می توانید از آن ها استفاده نمایید. دانلود فونت فارسی و دانلود Summitsoft 5000 Fonts از دیگر پست های مرتبط می باشند.


دانلود Summitsoft FontPack Pro Master Collection

✅ نام نرم افزارSummitsoft FontPack Pro Master Collection❤️ تعداد دانلود223
⭐نسخه نرم افزار2023🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 8 به بالا🔆 حجم فایل410 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Summitsoft FontPack Pro Master Collection 2023:


- بی نظیر برای افراد حرفه ای
- بیش از 7400 فونت پرمیوم
- کیفیت بالای فونت ها
- برآورده کردن نیاز های مختلف
- استفاده از فونت ها در اپلیکیشن های مختلف
- استفاده از فونت ها در وب سایت ها
- استفاده از فونت ها در فوتوشاپ و اپلیکیشن های مشابه

تصاویری از محیط نرم افزار Summitsoft FontPack Pro Master Collection 2022:


دانلود Summitsoft FontPack Pro Master Collection 2022 برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

- Windows 11, Windows 10, Windows 8 (32 & 64-bit)
- 256Mb RAM
- 400Mb Hard Disk Space

پسورد فایل :
کپی