آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود Arclab Watermark Studio 4.4 اضافه کردن واترمارک به تصاویر

دانلود Arclab Watermark Studio برای ویندوز

Arclab Watermark Studio  اپلیکیشنی ساده برای اضافه کردن واترمارک های واضح و چند لایه ای به تصاویر به شکل گروهی می باشد. این نرم افزار به شما امکان محافظت از عکس هایتان را با چندین متن، یا واترمارک های تصویری می دهد. از این رنامه برای ساخت تصاویر بنداگشتی، تبدیل فایل های تصویری و تغییر سایز دادن آن ها نیز می توان استفاده کرد. برای شروع کردن پروسه، تنها یک کلیک کافیست. علاوه بر این می توانید واترمارک هایی که پس زمینه ای شفاف دارند را نیز به عکس های خود اضافه کنید. اضافه کردن متاداده های exif/gps به واترمارک های متنی جود دارد.
امکان قرار دادن واترمارک در چندین مکان مختلف به شکل همزمانوجود دارد. از واترمارک هایی که چند لایه هستند پشتیبانی می شود و به شکل گروهی می توانید بر روی فایل های خود کار کنید. از متاداده های jpeg پشتیبانی می شود. این نرم افزار با فرمت هایی jpeg, png, tiff, bmp سازگار بوده و امکان اضافه سازی واترمارک را به آن ها می دهد. می توانید عکس های خود را به شکل بهینه سازی شده ذخیره سازی کنید تا بارگذاری آن ها در صفحات وب با سرعت بالاتری انجام شود. توجه داشته باشید که این برنامه تنها برای اضافه کردن واترمارک ها و نه ساخت آن هاست.


دانلود Arclab Watermark Studio

✅ نام نرم افزارArclab Watermark Studio❤️ تعداد دانلود2701
⭐نسخه نرم افزار4.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل4 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Arclab Watermark Studio


- اضافه کردن گروهی واترمارک ها
- امکان انتخاب چندین مکان به شکل همزمان برای اضافه شدن واترمارک
- امکان اضافه کردن متن واترمارک
- پشتیبانی از متاداده های jpeg
- تبدیل کردن فرمت های تصویری به یک دیگر
- پشتیبانی از تصاویر با پس زمینه شفاف
-  بسیار کم حجم و سبک
- رابط کاربری مدرن، مناسب برای تمامی کاربران


Arclab Watermark Studio


حفاظت از کپی عکس با واترمارک

واترمارک یک تصویر، متن یا لوگوی قابل تشخیص در یک تصویر یا عکس است. واترمارک دیجیتال فرآیند جاسازی اطلاعات در یک تصویر است. اطلاعات موجود در تصویر یا عکس ، معمولاً نویسنده یا دارنده حق چاپ را مشخص می کند. هدف اصلی استفاده از واترمارک های دیجیتالی قابل مشاهده، حفاظت از حق چاپ و بازاریابی بصری است. Arclab Watermark Studio یک نرم افزار واترمارک برای افزودن واترمارک قابل مشاهده به تصاویر/عکس ها است.


هویت سازمانی و بازاریابی بصری

اگر تصاویری را در سیات پست می‌کنید یا اخباری را در وب منتشر می‌کنید که شامل تصویر یا عکس می‌شود، ممکن است مهم باشد که بیننده را مطلع کنید که چه کسی عکس را ساخته است. با اضافه کردن لوگو یا آدرس وب خود در یکی از گوشه های تصویر نه تنها برای محافظت از کپی، بلکه می تواند توجه و ترافیک را به وب سایت شرکت شما جلب کند.


تبدیل دسته ای عکس

آیا تعداد زیادی عکس دارید که باید واترمارک، تغییر اندازه یا تبدیل شوند؟ مشکلی نیست - می توانید کل ساختارهای دایرکتوری را با یک کلیک با نرم افزار واترمارک معرفی شده پردازش کنید. یک واترمارک اضافه کنید، وضوح تصویر را تغییر دهید، فرمت تصویر را به راحتی تبدیل کنید. نرم افزار تبدیل تصویر از تصاویر jpeg، png، gif، tiff و bmp پشتیبانی می کند و می تواند تصاویر را به فرمت های تصویری jpeg، png، tiff و bmp تبدیل کند. دانلود VovSoft Watermark Image و دانلود 3delite Photo EXIF And Watermark Maker از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

تصاویری از محیط نرم افزار Arclab Watermark Studio :


دانلود Arclab Watermark Studio برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی