آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود نرم افزار Zerene Stacker Professional 1.04 برنامه افزایش کیفیت عکس و ترکیب تصاویر

دانلود Zerene Stacker برای ویندوز

Zerene Stacker Professional نرم افزاری قدرتمند می باشد که ویژگی پیشرفته focus stacking را در اختیار شما قرار می دهد. focus stacking قابلیتی است که در آن با ترکیب چند عکس از یک شئ، می توانید تصویر نهایی خود را شفاف تر و واضح تر کنید. اگر به دنبال تصویر برداری از موجودات کوچک مثل حشرات با کیفیت بالا هستید، استفاده از این ویژگی برای شما ضروری خواهد بود. البته می توانید از این ویژگی برای سایر اشیاء و مناظر نیز استفاده کنید. این اپلیکیشن با کیفیت ترین تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. به خصوص زمانی که با شرایط سخت و نامطلوبی سر و کار دارید.

این نرم افزار قادر به تراز کردن و interpolation عکس های شماست. الگوریتم این برنامه برای روی هم گذاشتن تصاویر، بسیار پیشرفته است و بهترین کیفیت ها را ارائه می کند. این اپلیکیشن قادر به focus stacking تصاویر حاوی مو و اشیاء ظریف نیز هست. عکس های شما با کیفیت بالایی تولید می شود و هیچ نقطه ای خالی نمی ماند. این اپلیکیشن حتی جزئیات نه چندان واضح عکس های شما را در تصویر نهایی حفظ می کند و اطلاعات با stack کردن تصاویر از بین نمی رود. Zerene Stacker Professional از تمامی هسته های پردازنده شما استفاده می کند.

ویژگی های نرم افزار Zerene Stacker Professional :


- مناسب برای انواع اشیاء، حیوانات و ...

- قادر به شفاف کردن تصاویر پیچیده و حاوی مو

- حفظ کردن جزئیات غیر واضح

- ارائه تصاویر با کیفیت و واضح

- پشتیبانی از فایل های 8 و 16 بیتی

- استفاده از تمامی هسته های پردازنده، سرعت بالا

- الگوریتم بسیار پیشرفته

- سازگار با انواع دوربنی های دیجیتالی

تصاویری از محیط نرم افزار Zerene Stacker Professional :


دانلود Zerene Stacker برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی