آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود Franzis ZOOM 1.14.03607 نرم افزار زوم تصاویر بدون افت کیفیت

دانلود Franzis ZOOM برای ویندوز

Franzis ZOOM نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید سایز عکس های خود را عوض کنید. این اپلیکیشن که بر اساس جدیدترین فناوری های یادگیری عمیق طراحی شده است، قادر است تا 10000% عکس های شما را بزرگ کند. با وجود افزایش بزرگنمایی تصاویر شما، افت کیفیت اندکی را مشاهده خواهید کرد. این نرم افزار حتی ماتی عکس ها را اصلاح می کند و کیفیتی مناسب به آن ها می بخشد. کاربرد های این برنامه تنوع زیادی دارند. می توانید کیفیت اسناد اسکن شده را افزایش دهید، یا عکس های دلخواه خود را به منظور مستند و ... بزرگ نمایی کنید.

این نرم افزار عکس های شما را به شکلی بزرگ می کند که جزئیات در آن ها به خوبی دیده شود. 6 مود مختلف برای کیفیت وجود دارد. می توانید تا 1000 مگاپیکسل عکس هایتان را بزرگ نمایید. این اپلیکیشن سه لول مختلف برای تیز کردن لبه های عکس های شما دارد. این نرم افزار شامل پلاگین های فوتوشاپ و لایت روم نیز می شود. حالت shaprness overdrive را می توانید فعال یا غیر فعال کنید. در این حالت، بخش های مات عکس شما اصلاح می شوند، و شفاف تر می گردند. می توانید این حالت را روی شدید بگذارید تا بیشترین اصلاح روی عکس های شما انجم شود. Franzis ZOOM رابط کاربری مناسبی دارد که عموم افراد می توانند از آن استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار Franzis ZOOM


- تنظیم کردن سایز عکس ها

- قالب های مختلف برای تصاویر

- بزرگ نمایی تا 10000%

- انجام عملیات بزرگ نمایی به شکل گروهی

- الگوریتم های پیشرفته یادگیری عمیق

- بزرگ نمایی عکس تا 1000 مگاپیکسل

- برش زدن عکس ها

- شفاف کردن عکس ها


تصاویری از محیط نرم افزار Franzis ZOOM :


دانلود Franzis ZOOM برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Recommended System Requirements:


- Operating system: Windows 8/10 (64 bit)
- Hardware: 8 GB RAM, Intel i7 (or comparable AMD processor), DirectX compatible graphics card, screen resolution 1920x1080 (or greater)

پسورد فایل :
کپی