آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود نرم افزار Rubber Monkey CineMatch OFX 1.06 برنامه تنظیم رنگ ها و نور چندین دوربین همزمان

دانلود Rubber Monkey CineMatch OFX برای ویندوز

Rubber Monkey CineMatch OFX ابزاری انقلابی برای مچ کردن دوربین ها از filmconvert می باشد. این اپلیکیشن به شکل خاص برای ویرایشگران و تدوینگران، افرادی که به رنگ ها امتیاز می دهند، سازندگان سیماتوگراف ها، DIT ها و ... طراحی شده است. با استفاده از مجموعه های اختصاصی، این اپلیکیشن قادر است footage های شما را از یک استایلی به استایل دیگر تبدیل کند. ترکیب کردن و مچ کردن بین clog, braw, vlogl, red ipp2, و بسیاری دیگر امکان پذیر است. با این نرم افزار می توانید پروفایل های دوربین های خود را شخصی سازی و تنظیم نمایید.

امکان شخصی سازی کردن مچ های برنامه با color picker هوشمند این برنامه وجود دارد.  Rubber Monkey CineMatch OFX رابط کاربری ساده ای دارد که کار کردن با آن آسان می باشد. در سمت چپ برنامه قادر به مشاهده تصاویری هستید که با آن دارید کار می کنید. در پایین و بالای برنامه انواع تنظیمات مختلف نشان داده می شود که بر اساس آن ها می توانید عکس های خود را شخصی سازی کنید و آن ها را با یک دیگر مچ کنید. Rubber Monkey CineMatch OFX رابط کاربری ساده ای دارد که به سرعت کار کردن با آن را می توانید بیاموزید. این اپلیکیشن دارای چرخ رنگ ها نیز می باشد.

ویژگی های نرم افزار Rubber Monkey CineMatch OFX :


- مچ کردن دوربین ها

- مچ کردن سنسورها

- تنظیم کردن دوربین ها

- شخصی سازی کردن پروفایل ها

- دارای color picker حرفه ای

- ارائه ویژگی های مختلف در پنل های گوناگون

- سازگار با SLog2/3, CLog, BRaw, V-Log/L, RED IPP2 و ...

تصاویری از محیط نرم افزار Rubber Monkey CineMatch OFX :


دانلود Rubber Monkey CineMatch OFX برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی