آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود و نصب Collaizer 3.0.0.63 برنامه ساخت تصاویر کلاژ در ویندوز

دانلود Collaizer برای ویندوز

Collaizer  نرم افزاری بی نظیر برای ساخت تصاویر کلاژ می باشد که ویژگی های اپلیکیشن محبوب در این زمینه را یک جا در اختیار شما می گذارد. می توانید تصاویر کالج منحصر به فردی برای دوستان، فامیلی، کودکان خود و ... بسازید. این نرم افزار امکان کار با shape mask ها، فریم های شفاف و بسیاری دیگر از ویژگی های محبوب را می دهد. این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است و با توجه به ابزار متنوعی که در اختیار شما می گذارد، قادر به برطرف کردن انواع نیازهایتان خواهد بود. این نرم افزار از سایز های مختلف کالج از a4 تا a1 پشتیبانی می کند.
 می توانید به راحتی پوشه تصاویر خود را بکشید و درون محیط این برنامه بیاندازید. قالب دلخواهتان را بسازید، آن را بچرخانید یا تغییر سایز دهید. علاوه بر این قادر به اضافه کردن افکت های سه بعدی خیره کننده خواهید بود. علاوه بر این می توانید از تصاویر جذاب این برنامه استفاده کنید تا قالبتان را حتی حرفه ای تر جلوه بدهید. در Collaizer قادر به تنظیم کردن اشکال به شکل دلخواه هستید. تصاویر شما در این اشکال قارر می گیرد که قادر به حرکت دادن، و حذف کردن و تغییر سایز دادن آن ها هستید. Collaizer از این نظر بسیار شبیه فتوشاپ است چرا که لایه ای که ساخته اید به شکل مستقل در اختیارتان قرار می گیرد و قادر به کنترل آن هستید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که شما را از سایر اپلیکیشن های مشابه بی نیاز سازد. دانلود JixiPix Rip Studio و دانلود TurboCollage و دانلود FigrCollage از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود Collaizer

✅ نام نرم افزارCollaizer❤️ تعداد دانلود68
⭐نسخه نرم افزار3.0.0.63🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل36 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Collaizer


- ارائه ویژگی های متنوع
- رسم اشکال دلخواه
- حرکت دادن اشکال
- تغییر سایز دادن شکل ها
- دارای افکت های سه بعدی
- رابط کاربری دوستانه


آموزش نصب و فعال سازی Collaizer


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید

2- فایل Keygen همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب کپی کرده و اجرا کنید.

3 -  از بخش Proudect روی گزینه Collaizer تنظیم کرده و روی Generate License File کلیک کنید ، اکنون لایسنس ساخته شده در همان مسیر نصب کپی کنید و نرم افزار را اجرا کنید.


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار Collaizer:


دانلود Collaizer برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی