آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Shape Collage 1.5 ساخت تصویر کالج در اشکال مختلف برای اندروید

دانلود Shape Collage برای اندروید

Shape Collage اپلیکیشنی قدرتمند برای ساخت تصاویر کالج در اشکال مختلف می باشد. شما می توانید عکس ها را به شکلی که دوست دارید کنار یک دیگر قرار دهید و شکل دلخواه را برای آن ها معین سازید. تا 16 عکس را از گالری خود انتخاب کنید و باقی کار ها را به برنامه بسپارید تا تصویر کالج منحصر به فردی برای شما ساخته شود. شما می توانید تصویر پس زمینه پیش فرض برنامه را نیز تغییر دهید. تصاویر فامیلی خود را در کالج های درختی این برنامه قرار دهید و آن ها را به اشتراک بگذارید. اشکال نامعمولی برای درخت ها وجود دارد که عکس های شما را خاص می کند. شما هم چنین می توانید افکت های دلخواه خود را به تصاویر اضافه کنید.

ترکیب کننده عکس ها به خوبی تصاویر را کنار یک دیگر قرار می دهد تا کالجی مناسب در اختیار شما قرار بگیرد. بیش از صد شکل مختلف برای ساخت تصاویر کالج وجود دارد. چهار ابزار کالج درختی، کالج با اشکال خاص، ترکیب کننده عکس ها و کالج متنی برای استفاده وجود دارد. این نرم افزار یکی از بهترین ویرایش کننده های عکس ها را به شما ارائه می کند. Shape Collage دارای بیش از نیم میلوین کاربر بوده و بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های نرم افزار Shape Collage :


- بیش از صد قالب مختلف برای استفاده
- ساخت کالج های درختی
- وجود کالج های متنی
- اضافه کردن تا 16 عکس به کالج ها
- تغییر دادن عکس پس زمینه
- اضافه کردن افکت های دلخواه به عکس
- انجام تمام عملیات به شکل خودکار


تصاویری از محیط نرم افزار Shape Collage :


دانلود Shape Collage برای اندروید  دانلود Shape Collage برای اندروید  دانلود Shape Collage برای اندروید  دانلود Shape Collage برای اندروید  دانلود Shape Collage برای اندروید


پسورد فایل :
کپی