آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود حذفیات » دانلود انیمیشن Mary and the Witchs Flower 2017 ماری و گل ساحره دوبله فارسی و زبان اصلی

دانلود Mary and the Witchs Flower 2017

Mary and the Witchs Flower انیمه ای جذاب می باشد که توسط Hiromasa Yonebayashi کارگردانی شده است و در سال 2017 در ژاپن منتشر شد. این انیمه داستان دختری به نام مری اسمیث را دنبال می کند، کسی که گلی اسرار آمیز به نام fly-by-night پیدا می کند و این قدرت را بدست می آورد که تنها برای یک شب به یک ساحره تبدیل شود. این انیمه 103 دقیقه ای با برخورد نسبت مثبتی مواجه شد و در IMDb امتیاز 6.8 از 10 را کسب کرد.

Mary and the Witchs Flower در بالای صخره ای بلند، کارخانه ای عجیب و غریب وجود دارد که در آن آتش سوزی صورت گرفته است و کارگران تلاش خود را به کار بسته اند تا آن را مهار سازند. دختری با موهای قرمز در جالی که کیفی به همراه خود دارد به سرعت با جاروی جادوگری اش فرار می کند، با این حال دیده می شود و توسط گروهی دنبال می گردد. آن ها به موجوداتی که شبیه پرنده ها هستند تبدیل می شوند و این دختر را دنبال می کنند. با این حال، انفجاری مهیب و آبی رنگ صورت می گیرد که سبب افتادن دختر از روی جارویش می گردد و کیفش باز می گردد. از درون کیف او، دانه های کوچکی بر روی کف جنگل می افتند و سبب رشد سریع درختانی می گردند. جاروی جادوگری او نیز به سرعت توسط شاخ و برگ درختان جذب می گردد. مری اسمیث جوان به بریتانیا سفر می کند و در طول سفر خسته می شود. برای رفع کسالت، شروع به آوازخواندن می کند با این حال با انجام چنین کاری، بیشتر سبب آشوب می گردد.


نام انیمیشن : ماری و گل ساحره Mary and the Witchs Flower 2017

زیرنویس فارسی و انگلیسی : دارد

ژانر انیمیشن : ماجراجویی و خانوادگی

زمان : 102 دقیقه

سال ساخت : 2017



توضیحات انگلیسی :


Based on “The Little Broomstick” by Mary Stewart, a strange flower grants a girl magic powers.
Mary is an ordinary young girl stuck in the country with her Great-Aunt Charlotte and seemingly no adventures or friends in sight. She follows a mysterious cat into the nearby forest, where she discovers an old broomstick and the strange Fly-by-Night flower, a rare plant that blossoms only once every seven years and only in that forest. Together the flower and the broomstick whisk Mary above the clouds and far away to Endor College – a school of magic run by headmistress Madam Mumblechook and the brilliant Doctor Dee. But there are terrible things happening at the school, and, when Mary tells a lie, she must risk her life to try to set things right. Based on Mary Stewart’s 1971 classic children’s book “The Little Broomstick”, “Mary and The Witch’s Flower” is an action-packed film full of jaw-dropping imaginative worlds, ingenious characters, and the stirring, heartfelt story of a young girl trying to find a place in the world. Featuring the voices of Ruby Barnhill and Academy Award-winners Kate Winslet and Jim Broadbent

.


لیست دانلود


لینک های دانلود حذف شدند










لینک های دانلود حذف شدند





















 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: متفاوت نسبت به کیفیت
   (4.2/5)
پسورد فایل :
کپی