آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود حذفیات » دانلود انیمیشن بره ناقلا فارماگدون 2019 | کارتون 2019 A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon

دانلود Farmageddon

A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon

بره ناقلا فارماگدون 2019

انیمیشن سینمایی محبوبی می باشد که توسط Will Becher و Richard Phelan کارگردانی شده است. این انیمیشن، بر اساس مجموعه ای با همین نام ساخته شده است. کشاورز جان و سگش بینگو در دهکده موسینگهام، با یک یوفو رو به رو می شوند که موجودی فضایی از آن بیرون می آید. آن ها از وحشت فرار می کنند. در مزرعه موسی، شون و همراهنش برای گذراندن زمان دست به کارهای خطرناکی می زنند تا این که بیتزر جلوی آن ها را می گیرد و راه فرار را بر آن ها می بندد. شون تصمیم می گیرد که برای شام، سه پیتزا سفارش دهد. اما زمانی که پیتزا می رسد، بلیتزر، همراهان شو، می بینند که جعبه های پیتزا خالی است. فردا صبح، شون با دنبال کردن باقی مانده های پیتزا با بیگانه رو به رو می شود.

بیگانه خود را با نام لو لا معرفی می کند که از سیاره تو پا با قدرت های فرازمینی آمده است. شون لو لا را به دیگران معرفی می کند. اما لو لا به شکل تصادفی با ماشین برداشت محصول به مزرعه آسیب می زند و دایره هایی روی زمین به وجود می آورد. مزرعه دار با دیدن اوضاع تصمیم می گیرد که مزرعه خود را به پارک تفریحی تبدیل کند و از آن پول در بیاورد. او نام این پارک را فارماگدون (مزرعه آخرالزمان) می گذارد. کارگاه رد، رئیس وزارت خانه ردیابی بیگانه ها، که بعد از مواجه شدن با دو بیگانه در بچگی، به شدت می خواهد وجود فضایی ها را ثابت کند، انواع ادعاهای مرتبط با یوفو ها را مورد بررسی قرار می دهند. بعد از این که معلوم می شود یوفو ناپدید شده است، جان و بینگو دستگیر می شوند و لو لا و شون به دنبال یوفو می روند.دانلود انیمیشن بره ناقلا فصل پنجم ودانلود انیمیشن سریالی بره ناقلا فصل چهارم از سری انیمیشن های بره ناقلا می باشند.

تریلر انیمیشن بره ناقلا فارماگدون 2019


تصاویری از انیمیشن A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon :

 

دانلود Farmageddon  دانلود Farmageddon


پسورد فایل :
کپی