آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود حذفیات » دانلود انیمیشن ویچر کابوس های گرگ 2021 دوبله فارسی 2021 The Witcher: Nightmare of the Wolf

دانلود انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf

The Witcher: Nightmare of the Wolf انیمیشنی با جو فانتزی تیره مخصوص بزرگسالان می باشد که توسط Kwang Il Han کارگردانی شده است. این انیمیشن که محصول مشترک بین آمریکا و کره جنوبی است توسط Netflix  منتشر شده است و در واقع یک spin-off برای سری The Witcher  به شمار می رود. طرفداران بازی ویچر، یا افرادی که این سری را دنبال کرده اند می توانند از ماجراهای  The Witcher: Nightmare of the Wolf سر در بیاورند. داستان این انیمیشن از آنجایی آغاز می شود که Vesemir کودکی نجیب زاده را از یک leshen که در جنگل Kaedwen است، نجات می دهد.

پیش از مرگ، این موجود چیزی را به زبان الفی به Vesemir می گوید که سبب می شود Vesemir به فکر فرو رود که شاید این موجود توسط کسی کنترل شده است. Vesemir خاطرات جوانی اش را به یاد می آورد، زمانی که با بهترین دوستش Illyana، خدمت کاران نجیب زاده هایی بودند که بانویشان ناگهان مریض می شود. یک ویچر به نام Deglan نتیجه می گیرد که یک Mare عامل این بیماری است و در نابود کردن آن با کمک Vesemir موفق می شود. Vesemir که در اثر وعده های سکه و ثروت اغوا شده است Illyana را ترک می کند و به Kaer Morhen سفر می کند و پس از سال ها تمرین سخت و آزمایش هایی که منجر به تغییر پیدا کردن بدنش می شود، به یک ویچر موفق و قدرتمند تبدیل می شود. این انیمیشن جذاب امتیاز 7.4 از 10 را در imdb کسب کرده است.

اطلاعات تکمیلی انیمیشن ویچر کابوس های گرگ 2021 :

کیفیت : 720 و 1080
ژانر : انیمیشن، اکشن، ماجراجویی
سال انتشار : 2021
زبان : دوبله فارسی و زبان اصلی
عنوان : 2021 The Witcher: Nightmare of the Wolf
زمان : 83 دقیقه
پسورد فایل :
کپی