آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ایمیل » دانلود و نصب PdfMachine merge 2.0.7869.31691 برنامه ارسال ایمیل گروهی با قابلیت پیوست PDF

دانلود PdfMachine merge برای ویندوز

PdfMachine merge نرم افزاری قدرتمند می باشد که با هدف ارسال تعداد زیادی از ایمیل ها با فایل های pdf شخصی سازی شده طراحی شده است. می توانید از فایل های word, powerpoint, excel و حتی html برای قالب های خود استفاده کنید. کار کردن با این اپلیکیشن آسان است و به سرعت نحوه کار با آن را یاد می گیرید. این اپلیکیشن برای افرادی ایده آل است که می خواهند به شکل گروهی به تعداد زیادی از افراد ایمیل کنند و نیاز دارند داخل هر کدام از این ایمیل ها، نام شخص مخاطب را قرار دهند. می توانید پروفایل های مختلف این برنامه را مدیریت کنید.

ایمیل ارسال کنید، و برای اطلاعات دلخواه خود جست و جو انجام دهید. می توانید لیستی از فعالیت های مختلف نیز مشاهده کنید. اگرچه در ابتدا ممکن است این اپلیکیشن پیچیده به نظر برسد، اما در واقع کار کردن با آن آسان می باشد. PdfMachine merge رابط کاربری نسبتا ساده ای دارد. در صورتی که تجربه کار با برنامه های مشابه را داشته باشید به سرعت نحوه کار با این برنامه را میاموزید. می توانید تنظیمات مختلف نحوه ارسال ایمیل ها را تغییر دهید. علاوه بر این می توانید مکان هر فایل ضمیمه شده که به شکل زنده تولید می شود را تعیین کنید. از انتخاب پروفایل merge و نحوه ارسال ایمیل را تنظیم کنید و باقی کارها را به برنامه بسپارید.

ویژگی های نرم افزار PdfMachine merge :


- ارسال کردن تعداد زیادی از ایمیل ها

- رابط کاربری مناسب

- یادگیری سریع ویژگی های برنامه

- تنظیم کردن قالب دلخواه

- شخصی سازی کردن تنظیمات ایمیل

- استفاده از فایل های پاورپوینت به عنوان قالب

- اتوماسیون مدیریت ایمیل ها

تصاویری از محیط نرم افزار PdfMachine merge :

دانلود PdfMachine merge برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی